Aviseringar
Rensa alla

”Min dotter får inte komma ut”


Ämnesstartare

”Min dotter får inte komma ut”
Det är ju helt sjukt. Klart som fan att det ska byggas en hiss där så att Christina ska få komma ut.
Hyresvärden Ahlmark & Co vägrar låta kommunen installera en handikappanpassad trapphiss. Trots att det är skattebetalarna som står för notan. Dold text: Från artikeln.


   
Citera
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker trådar som bygger på aftonbladet eller expressenartiklar ska förbjudas, låsas och raderas bums! [mad][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

care

är man rullstolsbunden får man väl se till att man bor där man kan ta sig med rullstol[zzz]

samt:

Myksa:

Tycker trådar som bygger på aftonbladet eller expressenartiklar ska förbjudas, låsas och raderas bums! [mad][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ha hyrt bottenvåningen[rolleyes] Dold text: Neutral i detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag först läste rubriken trodde jag det handlade om något HELT annat [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan dom inte flytta då? eller kanske byta lägenhet med någon som bor längst ner [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xbox N 360:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Kan de komma upp kan de komma ner. Dessutom, vad fan flyttar de inte bara till en handikappanpassad lägenhet - förslagsvis en på första våningen, istället för att ringa upp aftonbladet och böla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ändå kommunen är villig att betala så känns det dumt att inte låta dom göra det. Men det bästa vore om dom flyttade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför opererar man någon så att den inte kan gå och prata länge??????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Varför opererar man någon så att den inte kan gå och prata länge??????????

undrar samma sak[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

/care

plus jag tycker att ts ska sluta läsa aftonbladet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att de kan erbjuda dem en annan lägenhet som ligger på bottenplan eller i ett hus med hiss.

Edit: Upptäckte att det inte var ett alternativ enligt hennes läkare. I så fall tycker jag att det är rätt orimligt att inte låta kommunen installera en hiss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

undrar samma sak[sad]

[cool]


   
SvaraCitera