Aviseringar
Rensa alla

Min dotter har homotendenser.


Ämnesstartare

min dotter verkar vara intresserad av tjejer.. finns det nåt man kan göra för att motverka det beteendet??
borde jag gåt till en psykolog eller terapeut? vad ska jag göra?
/ uppgiven pappa

12541968Mbv.jpg


   
Citera

vill du spana på hennes killar LR [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

macchiato:

Bifogade bilder

Det där är inte ens i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Det där är inte ens i Sverige.

nej det vet jag väl 🙂
det är bara en bild jag hittade på internet för att få ett ansikte på min fråga!


   
SvaraCitera

Varför ska du motverka något...? Tvärtom ska du väl stärka hennes förtroende i denna riktning, uppmuntra henne att följa sina känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Varför ska du motverka något...? Tvärtom ska du väl stärka hennes förtroende i denna riktning, uppmuntra henne att följa sina känslor.

kanske det..
eller så borde jag kanske presentera henne för någon kille?


   
SvaraCitera

Om hon är som på bilden så snackar vi hippietendenser och det är tyvärr mycket, mycket svårt att bota. Ibland kan det militära vara en lösning, fast oftast får man helt enkelt stöta ifrån sig dessa förvirrade individer.


   
SvaraCitera

Fritzla henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta mata trollen.


   
SvaraCitera

Hitta botemedlet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inget du kan göra, eller behöver göra.[chocked]
Jag antar att du älskar din dotter, och du borde älska henne lika mycket även om hon skulle vara homosexuell.
Det är ju inget fel med att vara det, och jag vet att alla föräldrar vill ha barnbarn osv. men hon är fortfarande din dotter [wink]


   
SvaraCitera

McLuver:

Fritzla henne.


   
SvaraCitera

McLuver:

Fritzla henne.

bring out the fritzle fo' shizzle


   
SvaraCitera

Emelutt:

Det finns inget du kan göra, eller behöver göra.[chocked]
Jag antar att du älskar din dotter, och du borde älska henne lika mycket även om hon skulle vara homosexuell.
Det är ju inget fel med att vara det, och jag vet att alla föräldrar vill ha barnbarn osv. men hon är fortfarande din dotter[wink]


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Varför ska du motverka något...? Tvärtom ska du väl stärka hennes förtroende i denna riktning, uppmuntra henne att följa sina känslor.

Det var ju en bra ide´. Uppmuntra henne att vara homosexuell....[tired]

Låt henne umgås med några killar eller något sånt.


   
SvaraCitera