Aviseringar
Rensa alla

Min dröm-natt.


Ämnesstartare

Innan den här texten, så vill jag bara klargöra att jag är bisexuell. Så jag skulle lika gärna kunnat skriva om en kille, men nu fick det bli om en tjej. Så att ni vet det.
Här kommer den.

Min dröm-natt med mycket kärlek och känslor.

Vi sitter i soffan, vi har nyligen haft en väldigt romantisk middag. Vi har diskuterat och delat många tankar om vår framtid. Hon rör vid min hand och smeker den och viskar "jag älskar dig", och jag smeker sedan hennes hand och säger detsamma och ger henne en öm kyss på kinden. Vi beslutar oss för att lämna köket och beger oss in till sovrummet. Hela rummet är helt tänt av levande ljus som visar att det ska hända. Det fantastiska underbara varma och kärleksfulla ska äntligen hända! Ljusen ger en väldigt seriös stämning. Det heliga vi ska göra är ett av det finaste (om inte finaste av de alla) sakerna som finns.

Väl där inne så lyfter jag upp henne i min armar. Kysser henne, om och om igen. Jag lägger ned henne i sängen och börjar kyssa hennes hals. Hon njuter riktigt mycket av det och sedan så kysser vi varandra och jag känner hennes varma kärlek gå rakt in i min själ. Och jag hoppas att hon känner detsamma. Hennes kropp är varm och kärleksfull och hennes energi förs över hela mig och jag känner mig uppskattad och älskad. Vi lägger oss båda ned i sängen och myser. Efter en lång och kärleksfull stund av mys, smekningar och kyssar så viskar min underbara flickvän till mig: "Jag är redo älskling, jag vill", sedan så kollar hon på mig med sina kärleksfulla och djupa ögon och frågar mig kort efter: "Älskling, är du redo?". Jag nickar och vi båda tar av oss våra kläder. Sedan så älskar vi och kärleken som befinner sig i det rummet är så stor och enorm att det känns som att vår kärlek kan övervinna allting, vi känner oss osårbara när vi är tillsammans.

Våra själar är som två pusselbitar som passar varandra precis. Vi är en och vi vet att vi kommer att vara tillsammans förevigt.

Vår kärlek skulle aldrig kunna slockna.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag kom [blush]


   
SvaraCitera

Jävla skenheligt trams. Jag tror att du är en fisförnäm fjolla som låtsas vara högre stående än oss andra. Spyr av sån här gegga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkade inte läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill att fler ska läsa den.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är vackert men jag tycker inte om att "Är du redo?/Jag är redo"-biten dessutom så var den för kort


   
SvaraCitera

tyckte inte riktigt om att det inte var så mycket förspel förutom smekningar & kyssar utan liksom direkt pang på rödbetan.
nej. det var negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här var nog det skummaste troll jag sett [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexige Sigge:

Jävla skenheligt trams. Jag tror att du är en fisförnäm fjolla som låtsas vara högre stående än oss andra. Spyr av sån här gegga

Håller med.

Jävligt orealistiskt och knappt någon dialog, och själva sexet var bara TVÅ MENINGAR! Asså vafan!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera