Aviseringar
Rensa alla

Min efterlangtade recension av ett lude ri London


Ämnesstartare

hanvisar till denna trad da mods raderade min forra.

https://www.flashback.info/showthread.php?p=20200976#post20200976

Eftersom jag fick den raderad p.g.a. reklam forsta gangen och nar jag gjorde den igen sa verkar en del tycka det ar jobbigt att trycka pa en lank sa jag skriver den har ocksa.

(Extended Version)

Vagen dit kostade mig 10 pund och praglades av positiva upptackter. Den forsta upptackten jag gjorde var att jag lade marke till en station som heter Gipsy station, och just nar taget stannar dar sa kommer det in 2 inder/pakistanare och jag tanker HAHA for mig sjalv med ett gott flin.

Dessutom sag jag en snubbe som liknade Peter Petrelli(Heroes) till 100% och jag var tvungen att inleda en konversation for att se sa att det inte var han[smile].

En hemsk syn var nagra italienska brudar som var sa in i helvete fula. Den ena var.. ja tank en uglas ansikte sa har du henne. Medan den andra hade en nasa som skulle falla den baste[surprised]

Blev verkligen inmponerad av hur snabbt tagen akte, mkt snabbare an Sveriges.

Hade tankt filma det hela men da hon inte kom till mig blev det en omojlighet. Forsokte dock filma henne sa att ni kunde fa en glimt men det var for morkt och kameran sog(3,2MP) sa det blev inte bra.

Forst tankte jag inte ta nagon alls da jag inte visste hur de sag ut men sedan fann jag det spannande att inte veta hur hon ser ut utan bara hora hennes rost.

Rummet jag blev ford till var valdigt frascht och sangen var stor och bekvam. Hon hade en liten laptop som hon spelade musik ifran. En liten lampa var pa. Jag blev faktist valdigt forvanad over hur lyxigt lagenheten verkade. Hade trott att det hela skulle ske i nagot ruckel.

Bruden jag pratade med var 19 ar och resan dit tog mig 1-2 timmar. Val dar mottes jag upp av en polack (deras pimp) som visade mig vagen upp. Denna polack kunde ingen engelska men han lyckades pa nagot viftande satt fa fram att han gillade ABBA[bigsmile]

Val uppe mottes jag av tjejen jag skulle trycka. Till min forvaning sag hon inte ut som 19 ar och nar jag fragade henne sa var hon 22. Det var tydligen hennes kompis som var 19 och som jag kunde fa nasta gang . Jag skakade hand och som en gentleman kysste jag henens hand[party]. Forklarade att jag bodde i Sverige och att jag bara var har for att jobba, blablabla. Var tvungen att ga pa toa for att varma upp lite och av nagon anledning fick jag for mig att gora lite armhavningar for att framhava fysiken[cheers]

Denna polska som jag skulle trycka var ganska sa lang, langre an mig tror jag, (ar 175cm), blond, hyggliga brost med snudd pa hangiga, kanske lite tjock runt magen, okej fitta. Hon var inte speciellt sexig eller snygg utan snarare sot. Jag betalade drygt 500kr for 30 min. kunde tagit 750kr for 1timme.

Nar jag kom in sa bjod hon pa dricka, och vi borjade prata lite och hon berattade hela sin livs historia. Hon jobbade tydligen pa heltid och hade gjort det i ett ar. Nar vi pratar lite ser jag att hon tittar pa klockan och ja bara wtf, fragar henne om tiden borjat an varav hon svarar ja och endast 15 minuter aterstar, javla tricks de har for att fa tiden att ga. Tiden hade borjat da jag steg in genom dorren. Nu var jag tvungen att lagga benen pa ryggen och gora en bestallning pa stand

Hon borjade runka av mig lite for att sedan ga over till att suga med kondom. Sedan tryckte jag henne, bytte lite positioner och sen var det over. Det hela kandes alldeles for mekaniskt, marktes verkligen att hon var erfaren och knullade 24/7 .

Var det vart det? nja, nar jag gick hem sa kandes det som om jag hade en stor fucking krater i planboken men a andra sidan kunde jag bocka av en sak fran *to do list before you die *. Dessutom tog hon den inte i tvaan men jag hade tankt forsoka mig pa en fuling nar jag korde doggy men vagade inte da jag misstankte att en galen 2 meters polack skulle komma inspringande med yxa om hon skrek till eller nagot

Dessutom blev jag misstagen for en polack av bade deras pimp och av bruden[chocked]
de tyckte jag hade polska drag, maste varit nasan [rolleyes]

Hade jag sett henne pa ett disco hade jag troligtvis inte forsokt ragga pa henne men inte tackat nej om hon lagt fram sin pussy pa ett fat

betyget hamnar pa 5,5/10.

Har ni vagarna forbi sa kan ni prova pa lyckan, ganska saker pa att det finns guldkorn. Priserna variera, mellan 70-110pund/timme.


   
Citera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men lol, de kunde ha raderat alla telefonnummer bara. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack, blev typ förbannad [crazy] jefla mods


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zhemchug:

Men lol, de kunde ha raderat alla telefonnummer bara.

det gjorde jag.[tired]

Tickstart:

tack, blev typ förbannad jefla mods

np


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

det gjorde jag.[tired]

Säger som Ticksterd, jefla mods. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

da

fjortis 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbar recension!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

fjortis 😀

huh?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

huh?

da=duh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wtf varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

wtf varför

u only live once om du menar vrf ett luder[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

wtf varför

För att jag anmälde den och skrev i anmälan: Reklam, han länkar telefonnummer till horor.

MVH angie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

u only live once om du menar vrf ett luder

och du kunde inte komma på nåt bättre? [confused]

Angelize:

För att jag anmälde den och skrev i anmälan: Reklam, han länkar telefonnummer till horor.

inte varför att den försnavnn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

För att jag anmälde den och skrev i anmälan: Reklam, han länkar telefonnummer till horor.

MVH angie

Konstigt for telefonnumrena tog jag bort nastan direkt.


   
SvaraCitera