Aviseringar
Rensa alla

Min farsa


Alltså läs bara några kapitel så får du säkert spela på kvällen eller så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs boken, tvinga honom att göra något han inte gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Hur löste du de?

hotade tbx


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Läs bara boken, det är inte så svårt. Om du inte vill läsa den eller har svårt att läsa så kan du kolla om den finns som ljudbok? Din pappa vill bara ditt bästa och även om du är sjukskriven från skolan så kan du inte sitta hemma och inte göra någonting utan det är bara bra att läsa nån gång då och då osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs boken. För din egen skull och för vår skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Läs bara boken, det är inte så svårt. Om du inte vill läsa den eller har svårt att läsa så kan du kolla om den finns som ljudbok? Din pappa vill bara ditt bästa och även om du är sjukskriven från skolan så kan du inte sitta hemma och inte göra någonting utan det är bara bra att läsa nån gång då och då osv. 

Niklas:
Läs boken. För din egen skull och för vår skull.

Asså jag är född i denna generationen jag kan inte sätta mig ner o läsa de är för tråkigr det händer ingenting o man tänker asså jag klarar inte av de är  för tråkigt vill ha någonting där det händer saker framför mig typ spela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Asså jag är född i denna generationen jag kan inte sätta mig ner o läsa de är för tråkigr det händer ingenting o man tänker asså jag klarar inte av de är  för tråkigt vill ha någonting där det händer saker framför mig typ spela

Väldigt dålig ursäkt  


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Asså jag är född i denna generationen jag kan inte sätta mig ner o läsa de är för tråkigr det händer ingenting o man tänker asså jag klarar inte av de är  för tråkigt vill ha någonting där det händer saker framför mig typ spela

Nej men då kan du vara utan ditt xbox om du inte ens kan läsa en jävla bok istället för att studera. Tro mig det kommer löna sig i slutändan


   
SvaraCitera

B.C-:

Väldigt dålig ursäkt  

Nej bara vanligen för denna generation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

Nej men då kan du vara utan ditt xbox om du inte ens kan läsa en jävla bok istället för att studera. Tro mig det kommer löna sig i slutändan

Okej ska försöka o läsa


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Okej ska försöka o läsa

Bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:

Väldigt dålig ursäkt  

Men ellerhur.

Jötunheimer:

Nej bara vanligen för denna generation

Jo det är det, att säga att man"född i denna generation" är bara löjligt.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Danne_cars:

Asså jag är född i denna generationen jag kan inte sätta mig ner o läsa de är för tråkigr det händer ingenting o man tänker asså jag klarar inte av de är  för tråkigt vill ha någonting där det händer saker framför mig typ spela

Men läs något som intresserar dig? Jag älskar själv att både spela och läsa. Och eftersom jag älskar krigsspel mest så läser jag även böcker i samma genre, tex krig, deckare, skräck osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske skulle du kunna bygga ut ditt vokabulär om du läste boken.


   
SvaraCitera

Säg upp kontakten med din farsa då det har jag gjort


   
SvaraCitera