Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän behöver hjälp


Imgood
Ämnesstartare

Hej
Min flickvän anklagar mig hela tiden för saker. Ibland väcker hon mina känslor och gör mig mycket sårad. det tragiska är att jag får psykyska skador efteråt.
För en halvtimme sedan alltså klockan 4 på natten så väckte hon mig och anklagade hon mig för att ha skrivit nedanstående som en kommentar i aftonbladet.

"jag lever i ett förhållande just nu vi har jätte bra när det gäller sex. min problem är att jag tänker på sex jämt och jag vill att prova också med andra tjejer. men jag vill inte vara otrogen. Vad ska jag ta vägen ?"

Jag bad om ursäkt vet dock inte varför. det är inte första gången hon gör så.. och varje gång blir jag så otrolig ledsen.

Jag har sagt till henne att jag inte har skrivit något sådant. nu tror jag att hon måst få hjälp för en frisk människa håller inte på med sådant.
vad ska jag ta mig till?


   
Citera

Öhm, till en början verkar hon ju jävligt osäker på hur då känner om hon tror något sådant. Eller så är hon allmänt paranoid. Borde hur som helst hjälpa att försäkra henne om att er relation funkar och berätta hur du känner osv. Eller nåt.


   
SvaraCitera

[shake][shake] Dumpa


   
SvaraCitera

Kanske ha ett ordentligt snack med henne om att hon kommer med konstiga anklagelser hela tiden, och försöka reda ut det, och få henne att förstå att anklagelserna är ologiska, grundlösa och fel. Anklaga henne tillbaka som exempel, och anklaga henne superseriöst för att hon låg bakom 9/11 och samarbetar med utomjordingar eller nått, så får hon se hur det känns. 🙁


   
SvaraCitera

Imgood:

Ibland väcker hon mina känslor och gör mig mycket sårad.

Image


   
SvaraCitera

Till och med gugge inser det, grow a pair. [shake]


   
SvaraCitera

Skulle bli jätterädd om min partner väckte mig mitt i natten, hysteriskt viftandes med aftonbladet och påstå att jag skrivit massa insändare.


   
SvaraCitera

Imgood:

För en halvtimme sedan alltså klockan 4 på natten så väckte hon mig och anklagade hon mig för att ha skrivit nedanstående som en kommentar i aftonbladet.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Låter som om hon lider av lätt psykos.
Dessutom verkar hon tycka att du är dålig på grammatik :C


   
SvaraCitera

[shake][shake]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Dessutom verkar hon tycka att du är dålig på grammatik :C

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Dessutom verkar hon tycka att du är dålig på grammatik :C

lovar att det var de hon blev mest upprörd av [blush]


   
SvaraCitera

Tror inte det finns så mycket du kan göra. Tyvärr.


   
SvaraCitera

isola:

lovar att det var de hon blev mest upprörd av [blush]

Hade också blivit [blush]


   
SvaraCitera

hon verkar vara sjuk i sitt lilla huvud typ[shake]


   
SvaraCitera