Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän blir hotat att göra saker sexuellt


Ämnesstartare

Hej allihop, jag hoppas jag kan få lite visdom till detta... Själv är jag bara full av hat.

Det är så här: Min flickvän blir hotat av hennes e.x kille och ett par andra från hennes skola (gissar på två till) Dom tvingar henne att röra dom sexuellt, dom tvingar henne att svälja nålar och dom skär henne, om hon inte gör vad dom säger kommer hennes farsa råka illa ut. Själv, jag som hennes pojkvän blir otroligt arg, bara vill slå ner dom, men det kommer bara skapa problem för mig. Hon har bett mig att inte polisanmäla dom, och hon har inte gett mig deras namn, adress eller mobilnummer....

Snälla, vad ska jag göra? Jag hoppas jag kan få seriösa svar.


   
Citera

Fan va sjukt det låter[shake] Varför skulle hennes farsa hamna i trubbel?


   
SvaraCitera

Netherlick:

Varför skulle hennes farsa hamna i trubbel?

Råka illa ut = bli nerslagen eller dylikt.


   
SvaraCitera

Hopalong Cassidy:

Råka illa ut = bli nerslagen eller dylikt.

hmmm, jag hade skaffat en mic elr något liknande och skaffat hårda bevis på dom jävlarna sen tagit mig till polisen och anmäla. Sen så finns de ju alltid hot till dom att visa videorna för deras föräldrar.


   
SvaraCitera

Netherlick:

hmmm, jag hade skaffat en mic elr något liknande och skaffat hårda bevis på dom jävlarna sen tagit mig till polisen och anmäla. Sen så finns de ju alltid hot till dom att visa videorna för deras föräldrar.

Svårt att polisanmäla om man inte har deras namn.


   
SvaraCitera

Hopalong Cassidy:

Svårt att polisanmäla om man inte har deras namn

Men om man har deras röster så är det väl lätt att ta reda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes farsa gjorde något förut som fått honom i trubbel, dom vet om det tydligen... Men jag vet inte vad jag ska göra... Min flickvän bad mig värkligen att inte polisanmäla dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

hmmm, jag hade skaffat en mic elr något liknande och skaffat hårda bevis på dom jävlarna sen tagit mig till polisen och anmäla. Sen så finns de ju alltid hot till dom att visa videorna för deras föräldrar.

Men min flickvän värkligen bad mig att inte göra det...


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Men min flickvän värkligen bad mig att inte göra det...

Då är din flickvän rädd och förvirrad, hon skyddar sin pappa. Prata med hennes farsa om det här då, tror inte han vill att sin dotter ska bli hotad och skadad pga honom.


   
SvaraCitera
Zsasz

Tehmillionarie:

Min flickvän blir hotad av hennes e.x kille

Jag bara måste...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Jag bara måste...

Vad? Hotad? Hur så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Då är din flickvän rädd och förvirrad, hon skyddar sin pappa. Prata med hennes farsa om det här då, tror inte han vill att sin dotter ska bli hotad och skadad pga honom.

Hon bryr sig om sin riktiga farsa, men hon kan knappt prata med honom, själv har jag ingen kontakt med någon av dom två


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Hon bryr sig om sin riktiga farsa, men hon kan knappt prata med honom, själv har jag ingen kontakt med någon av dom två

skaffa det då.. sen vettefan rekommenderar inte mitt riktiga förslag... Stalka henne med basebollträ sen när du tror du har rätt personer *BANG*[mad]


   
SvaraCitera
Zsasz

Tehmillionarie:

Vad? Hotad? Hur så?

Orginal quoten:

Tehmillionarie:

Min flickvän blir hotat av hennes

Den jag ändrade på:

Tehmillionarie:

Min flickvän blir hotad av hennes

Enklare?


   
SvaraCitera

Låter som en hentai-film ;S

Mörda dom!


   
SvaraCitera