Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän blir hotat att göra saker sexuellt


[chocked]
vågar inte läsa vidare

hoppas iaf att allt löser sig för din tjej


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

dom tvingar henne att svälja nålar och dom skär henne

Hett


   
SvaraCitera

Usch vad hemskt. Ni måste verkligen polisanmäla! Prata med någon kurator på skolan först om det känns enklare så kan hen hjälpa till med anmälningen.

Låt dom inte komma undan!


   
SvaraCitera

Det enda vettiga du kan göra är ju att övertala henne om att polisanmäla. Och ta med henne till närmaste akutmottagning om du är seriös med svälja nålar-biten.


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Dom tvingar henne att röra dom sexuellt,

Tyckte att det lät illa nog fram till:

Tehmillionarie:

dom tvingar henne att svälja nålar och dom skär henne

då jag faktiskt började fundera på om tråden är riktig. Men jag tänker förhålla mig till den som om det vore så.

Tehmillionarie:

Själv, jag som hennes pojkvän blir otroligt arg, bara vill slå ner dom, men det kommer bara skapa problem för mig.

Skulle absolut ha full förståelse för om du gjorde det. Själv skulle jag nog vid det här laget ha begravt ett slagträ långt in i pannbenet på dem. Men som du själv förstår skulle detta leda till en polisanmälan om misshandel/eventuellt mordförsök. Lika bra att låta bli

Tehmillionarie:

Hon har bett mig att inte polisanmäla dom, och hon har inte gett mig deras namn, adress eller mobilnummer...

Går de på hennes skola? Kolla i skolkatalogen i så fall efter deras namn, adress, osv, och polisanmäl sen anonymt.

Btw, såna här situationer är svåra att hantera och beroende på hur gammal du är blir det kanske bäst om du berättar för en vuxen. Typ dina föräldrar eller hennes pappa. Eller, stryk det där med åldern, berätta för föräldrarna oavsett


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Det enda vettiga du kan göra är ju att övertala henne om att polisanmäla. Och ta med henne till närmaste akutmottagning om du är seriös med svälja nålar-biten.

+ få henne att förstå att hennes pappa kan ta hand om sig själv och att hon nu måste se till att detta upphör.


   
SvaraCitera

Det är ju bra att prata med hennes pappa så att han vet vad som händer. Sen så måste dom ju polisanmälas om dom håller på sådär. Men som någon skrev där uppe, prata med någon vuxen, en kurator eller vad som helst. Det är viktigt att någon på skolan får veta detta. Är det någon mer än du som vet om det förresten? Du skulle ju kunna prata med den personen i så fall om det är någon mer som vet något, den kanske i så fall vet några namn.
Hoppas att det löser sig, det måste få ett slut!


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Hon har bett mig att inte polisanmäla dom, och hon har inte gett mig deras namn, adress eller mobilnummer

Prata med din flickvän och få henne att inse att hon behöver ta detta med polisen innan det blir ännu värre.
Hot är allvarliga saker och det ser polisen strängt på.
Det blir inte bättre utav att hon låter det fortsätta, inte för henne rent psykiskt och definitivt inte fysiskt med tanke på vad de utsätter henne för.
Sjuka idioter som gör så :s

Få din tjej att anmäla dem, visa att du är på hennes sida oavsett vad!
Sen lär sig de idioterna sin läxa förhoppningsvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lovar er, jag ljuger inte... Det är iaf vad hon har sagt till mig, och hon vet hur seriös ja är. Så hon vet att det skulle bli problem av att ljuga till mig. Men svälja nålar fick jag precis reda på att dom tvingade bara EN gång, inte mer ännu


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Jag lovar er, jag ljuger inte

Gör det som vi har sagt bara så hoppas vi att det löser sig.
Och att spöa dem grabbarna är det sämsta du kan göra, du blir knappast bättre än dem om du gör det, och risken att du åker på stryk är rätt stor dessutom skulle jag gissa med tanke på om de kan hota som de vill.


   
SvaraCitera

Sjukt. Asså, polisanmälan verkar vara den enda utvägen. Men med straffen vi har i Sverige kommer det där inte gå speciellt långt känns det som.

Du behöver inte slå ner dom. Samla så många killpolare du har, o hota tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller fullständigt med Crypto.
låter hon det fortsätta kommer de nog bara bli värre. och hur mycket som helst klarar man inte psykiskt heller...


   
SvaraCitera

Tehmillionarie:

Men svälja nålar fick jag precis reda på att dom tvingade bara EN gång, inte mer ännu

Vilket, på fullaste allvar, är absolut jävla jättelivsfarligt. Få henne att ringa sjukvårdsupplysningen, nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår att det måste kännan otroligt jobbigt för dig det här. Men hon kan inte ha det så här. Om ingen stoppar det så kommer dom bara hitta på sjukare och sjukare som hon ska göra. Du skriver att dom hotar med att det ska hända hennes pappa, men som dom andra har skrivit så tror inte jag att hennes pappa vill att hon ska lida för hans skull. Hon har pratat med dig om det och jag tror att det var ett rop på hjälp annars hade hon inte sagt något om hon nu vet hur sariöst du tar saker och ting.

Prata igonom de hela med henne lungt och förståligt. "Brusar" hon upp eller blir ledsen så trösta henne och prata lungt med henne och försök att få henne att förstå att det är viktigt att ni gör något åt det. Om hon nu inte vill anmäla så måste hon prata med sin pappa. Om hon inte vill det säg att du kan vara med henne när hon gör det, så hon har någon där som vet om allt och stöttar henne i de hela. När hon väl pratar med sin pappa så tror jag att det mesta kommer att lösa sig. Vad hon än är rädd för säg att du står med henne till 100% vad det än är.


   
SvaraCitera