Aviseringar
Rensa alla

Min Flickvän gjorde slut med mig för att ....


Ämnesstartare

I fredags så var jag ute med några polare.. (4st) och 2 st sprang iväg. Och då skrev jag och en tjej kompis att dem skulle kommatillbaka (sms) Och så väntade vi. Och jag och hon tjejen som satt och väntade vi var jätte bra kompisar. Och så sa jag så här medans vi väntade : Jag kommer tyvär inte kunna vara med dej så mycket för att. Då började min kompis hångla med mig. Och jag sa till henne så här : Du!! detta har fan inte hänt! (och hon är bästa kompis med min flickvän) och då sa hon, Förlåt! jag fortsatte och sa detta har inte hänt! Detta har verkligen inte hänt! Du får fan ta och lova att inte säga te Linnea (min flickvän)

Vad är det hon gör? Jo hon går och säger att min KOMPIS och JAG hånglade.. Jag ville ju förfan inte ens och nu lyssnar linnea inte inte på mig längre osånt. Och så sa jag till min kompis att våran vänskap är över.. För hon är en person man kan lita på men hon skvallrar endå..

Vet inte vad jag ska ta mig till nu. =/


   
Citera

hitta en ny tjej? hon litar inte på dig. då tycker jag du bara ska skita i henne och hitta en annan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du hånglade med din (före detta) flickväns bästa tjejkompis, det klart hon gör slut. deal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli gay


   
SvaraCitera

pojkk:

Då började min kompis hångla med mig.

pojkk:

Jag ville ju förfan inte ens

Då kan ni väl inte ha hunnit mer än en kyss om du inte ville, jag menar. Om nån försöker kyssa en etc så "duckar" man väl undan/puttar bort personen om man inte vill? [confused]


   
SvaraCitera

pojkk:

För hon är en person man kan lita på men hon skvallrar endå..

Så skulle ju inte jag definiera "en person man kan lita på".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök komma över det.
Annars? Självmord.

[y][n]


   
SvaraCitera

För det första så är det ju inte som att du kan bli ofrivilligt hånglad med. Hon kan ha försökt kyssa dig utan att du var med på det, men hånglar man så har det gått så långt att båda är med på det. [no-no]

För det andra är du typ vad, P13? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För det andra är du typ vad, P13?

this + ägd [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För det första så är det ju inte som att du kan bli ofrivilligt hånglad med. Hon kan ha försökt kyssa dig utan att du var med på det, men hånglar man så har det gått så långt att båda är med på det. [no-no]

För det andra är du typ vad, P13? [zzz]

Idd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera