Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän har legat med många


Hon har inte gjort något fel samt även har haft problem på grund av att hon blev offer för en våldtäckt som barn.
Om du verkligen hade tyckt om henne hade du velat ta hand om henne på grund av detta.


   
SvaraCitera

ceka92:

Hon har inte gjort något fel samt även har haft problem på grund av att hon blev offer för en våldtäckt som barn.Om du verkligen hade tyckt om henne hade du velat ta hand om henne på grund av detta.

Fast det beror ju på vad han lärt sig är rätt och fel. Man rår ju inte för vilka värderingar man prackas på i barndomen liksom, om det är så.


   
SvaraCitera

DETTA LÅTER SOM EN KULTURKROCK


   
SvaraCitera

jag förstår faktiskt inte varför du kämpade så för att få reda på någonting du inte ville veta.

Med tanke på hur du reagerat, kan du klandra henne för att hon INTE ville berätta hur många hon hade haft sex med..?

Väx upp och sluta vara så jävla destruktiv.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Man rår ju inte för vilka värderingar man prackas på i barndomen liksom, om det är så.

har man ingen sympati på grund av det? jag förstår och håller med om att det låter så.
förstår mig bara inte på att det går att "lära bort" sympati. men jag vet att detta kan ske och att det inte är personens fel.


   
SvaraCitera

Ralphz92:

Det är att hon ljög om allt, jag hade ju en helt annan bild av henne nu.. nu ser jag henne som att hon varit värsta slampan, får äckliga bilder.. :'(

Hon ljög säkert för att hon inte ville att du skulle se henne som "värsta slampan". Strunta i det förflutna... om hon är trogen och älskar dig nu är det som spelar roll.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Idiot.

Verkar som att du inte skummade igenom tillräckligt, innan du dömde.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag förstår faktiskt inte varför du kämpade så för att få reda på någonting du inte ville veta.

Med tanke på hur du reagerat, kan du klandra henne för att hon INTE ville berätta hur många hon hade haft sex med..?

Väx upp och sluta vara så jävla destruktiv.

[love][love][love]

Chibibbi:

Verkar som att du inte skummade igenom tillräckligt, innan du dömde.

mm eller huuuuuuuuuur shit ba likzom wow
snark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ralphz92:

Vi pratade om det i början av vårt förhållande, men hon inledde förhållandet med en lögn. Hade hon sagt sanningen, kanske inte vi varit tillsammans överhuvudtaget. Det är dock säkert att vi inte haft det här problemet nu.

vita lögner brukar funka för det mesta men antagligen inte denna..

men jag tycker att du ska struna i allt hon gjort innan

om du gillar henne och hon gillar dig borde du ju bara vara glad i stället 😉

alla har ju gått igenom något som dom vill lägga bakom sig och jag tror faktiskt att hon vill ha ett redigt förhållande och bara glömma all gammal skit

jag tycker iaf att du ska låta henne lägga allt gammalt bakom sig så att hon kan gå vidare i ett trevligt förhållande med dig [wink]

* imo utav vad jag orkade läsa *


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

mm eller huuuuuuuuuur shit ba likzom wow
snark

Imponerande.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Imponerande

haha chibi![blush]


   
SvaraCitera

Ralphz92:

sen senast vi sågs.. och så såg jag att hon fått något nytt meddelande, så blev jag såklart nyfiken..
Vet att jag inte har rätt att kolla igenom hennes facebook,

Punkt.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Imponerande.

wow ba likzom


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha chibi!

Blir bara amazed när människor i allmänhet uttalar sig så nedlåtande, när det inte ens har läst all fakta relaterad till frågan och är dömande på tre röda.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Blir bara amazed när människor i allmänhet uttalar sig så nedlåtande, när det inte ens har läst all fakta relaterad till frågan och är dömande på tre röda.

håller i prinsip medey fast är väl så själv ibland så.. :$$$$


   
SvaraCitera