Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän och jag


Ämnesstartare

Hej! Har ingenstans att skriva av mig eller nån kompis att snacka med just nu så jag skriver av mig här litegranna. Jag och min flickvän gjorde nyss slut för bara en timme sen och jag ångrar mig för allt i världen, jag är skit depp nu och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!? Ska jag försöka gå vidare på något sett? Isåfall, hur? Mår verkligen piss 🙁 (Jag är just nu 14 och hon är 16)

MVH Deppig kille....


   
Citera
Ämnesstartare

Snyggt att du landade en två år äldre brud [y]

Bara att bita ihop, gör en massa annat för att ockupera hjärnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt dig själv vara ledsen ett tag. Det kan vara några veckor eller några månader. Se till att ingenting om ert avslut är oklart, typ varför ni ens gjorde slut. Och ja, det är nog de enda tips jag kan ge dig, tiden läker (nästan) alla sår. [cheers]


   
SvaraCitera

Det går över, tro mig.
Jag vill inte vara den som är den men en romans när man är 14år är sällan en romans för livet...


   
SvaraCitera

Gråt, gråt, gråt. Må dåligt ett slag. Kom tillbaka, umgås med dina vänner mycket och hitta på roliga saker. Sen hittar du en ny alt. skiter i förhållanden då de blir så himla dramatiska.


   
SvaraCitera
kachin

vrf gjorde ni slut då?

MVH kachin


   
SvaraCitera

om en vecka eller så har du kommit över henne 🙂 brukar vara så med fjortisromanser


   
SvaraCitera

Kanske ska du gråta lite och sen planera varje timma på dagen med saker att göra.

Great.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll dig sysselsatt


   
SvaraCitera

Steg ett: Ta lite tid för dig själv någon vecka eller två, för att bena ut och gå igenom vad du saknar mest.
Steg två: Kom ihåg att du var singel innan du träffade henne och att du var nöjd och glad då också. Fundera ut vad det var med den här personen som gjorde att du känner dig tom. Hitta den här grejen inom dig själv. Det är okej att sakna att pussas och kramas, men inte att bli tillsammans med en ny bara för att ha någon att pussa och krama.
Steg tre: Glöm inte dina vänner. Gör saker. Roa dig. Kasta dig huvudstupa in i partyn och men sup dig för guds skull inte dyngrak för då kommer problemen från steg ett tillbaka.

Fungerade för mig när mitt första förhållande tog slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

vrf gjorde ni slut då?

50 mil var ett problem.

dazed_and_confused:

Snyggt att du landade en två år äldre brud

1 år äldre faktiskt, fyller 15 snart.

pumanJessica:

om en vecka eller så har du kommit över henne 🙂 brukar vara så med fjortisromanser

Det tror jag knappast, och det var ingen ''fjortisromans'' men jag förstår att du har mycket erfarenhet i det området, alla killar fick väl en liten del av dig antar jag när du var lika gammal som mig.

Luna Lovegood:

Jag vill inte vara den som är den men en romans när man är 14år är sällan en romans för livet...

När man känner så här för någon så... Har varit riktigt kär typ 3 gånger i mitt liv ( haha du är 14 vilket jävla liv? ) och detta var en gång av dom 3 och vill påpeka att jag har haft mer än 3 flickvänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

1 år äldre faktiskt, fyller 15 snart.

ok fortfarande snyggt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

ok fortfarande snyggt

Inte för att skryta men, med mitt utseende så går det, nej jag är ingen player och jag har inget über stort ego men mitt utseende är jag faktiskt stolt över och har rätt att skryta om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heelflip:

Inte för att skryta men, med mitt utseende så går det, nej jag är ingen player och jag har inget über stort ego men mitt utseende är jag faktiskt stolt över och har rätt att skryta om det.

Ok, som sagt sysselsätt dig med en massa annat fixa punka på cykeln, åk och sup med grabbarna, lira fotboll, whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

lira fotboll,

Ja det ska jag nog, träning om en timme, inte fjollboll utan amerikansk fotboll, tack för allting pojkar och flickor! [love]


   
SvaraCitera