Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän pratar knappt med mig längre =/


Ämnesstartare

Hej, det är så hära att jag & min flickvän har varit tillsammans i 2 månader.. För 20 dagar sen reste hon bort till fjällen för att tillbringa sitt påsklov + några extra dagar. Allting var väldigt bra i vårat förhållande innan hon for till fjällen förutom att hon precis fått veta att hon var gravid. Jag träffade henne i stan och tröstade henne innan hon skulle fara iväg hem och packa och sedan fara iväg. Första veckan i fjällen höll vi bra kontakt och pratade som vanligt med varandra. Andra veckan knäpp tyst. nu dom senaste dagarna om jag smsar henne ( Finns ingen täckning för att ringa ) så svarar hon alltid kortfattat. Tillexempel " Mm " Jajamen:P " okej:P " ochsåvidare. Jag vet inte riktigt vad det beror på och varför hon beter sej som hon gör. Hon kommer hem idag men hon säger att hon är inte säker på att om hon hinner träffa mig i vekcan. Först ska hon till sjukhuset och ta sånna dära abort piller.. sen ska hon på ridning och sen ska hon plugga.. Hon far ju på fredag till fjällen igen, dock då bara över helgen men iallafall. Borde man inte vilja träffa sin pojkvän efter 20 dagar om allting är som det ska ? jag saknar ju henne sjuukt mycket.


   
Citera

Det kan inte ha något å göra med aborten, tro?


   
SvaraCitera

tror hon snuskar sig med kebu vid sidan om[sad]


   
SvaraCitera

En abort kan slita mycket på ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det känns som att hon mår riktigt dåligt pga det. hon kanske behöver tid att tänka på något. eller tid för sej själv? Vet ju inte hur jag ska göra.. känns inte som att hon älskar mig just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du föreslagit att följa med henne och vara med henne under aborten? Om inte tror jag nog du ska göra det...
Annars, se bara till att finnas där för henne. Hon har nog det riktigt jobbigt just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jna89, självklart har jag sagt att jag kan vara med henne under aborten. Men hon säger att hon har sin mamma & att det räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almqvist:

hon precis fått veta att hon var gravid

Ni kanske ska prata igenom det hon mår förmodligen väldigt dåligt över detta och kanske inte känner nått stöd från dig och sjuter bort dig istället[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Ni kanske ska prata igenom det hon mår förmodligen väldigt dåligt över detta och kanske inte känner nått stöd från dig och sjuter bort dig istället

Hon har ju varit i fjällen och hon har sagt att hon helst inte vill tänka på det. hon sa att vi får prata mer om det senare när hon kommer hem. Så det känns inte så lätt att vara ett stöd till henne i bara telefonen. Lättare i verkligheten och sitta och hålla om henne & trösta. Jag vet att aborten tar mycket hårdare på henne än på mig.


   
SvaraCitera

Du borde nog prata med henne, ingen ifrån UM kan svara på varför hon har blivit annerlunda. Bara hon vet.


   
SvaraCitera

Du borde nog prata med henne, ingen ifrån UM kan svara på varför hon har blivit annerlunda. Bara hon vet.


   
SvaraCitera

Fjäll och förhållande är fuck'd up.


   
SvaraCitera
smisk

Almqvist:

om allting är som det ska ?

ALLT ÄR INTE SOM DET SKA
HON ÄR GRAVID
GAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almqvist:

Hon har ju varit i fjällen och hon har sagt att hon helst inte vill tänka på det. hon sa att vi får prata mer

Får hoppas att det löser sig[sad][smile]


   
SvaraCitera

hon är ju fan gravid. klart fan hon mår dåligt av det


   
SvaraCitera