Aviseringar
Rensa alla

min flickvän vill inte ha sex med mig längre =/


Ämnesstartare

secksmo:

sånt är onödigt å jobbigt

sluta påpeka sånt då?


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

sluta påpeka sånt då?

lika onödigt som att kommentera " du är helt änkelt ägd" så varför inte?. sjukt otroligt onödig kommentar på en seriös tråd . för du vet själv egentligen att hans brud inte vill "äga" han för då skulle hon inte vart kär i han och då skulle dom inte vara tillsammans ,idiut [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi är med varnadra nästan varje dag.. nej jag har inte för liten kuk.. hon nekar varje gång =/ hon säger typ..väntar bara på hur länge du orkar stå ut.. =/ jag är väldigt osäker i sängen.. hon är den enda jag har haft sex med och vi har typ bara haft de ett par gånger så jag är inte så jätte säker i sängen om jag säger så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

secksmo:

för du vet själv egentligen att hans brud inte vill "äga" han för då skulle hon inte vart kär i han

hur gammal är du...?


   
SvaraCitera

ääpic:

jag är väldigt osäker i sängen.. hon är den enda jag har haft sex med och vi har typ bara haft de ett par gånger så jag är inte så jätte säker i sängen om jag säger så..

DÄR HAR VI DET ! nu vet jag tror jag , jag är brud och jag vet. alla brudar hatar osäkra killar. va kåt för man tänder på varandras kåtheter typ . du måste blir mer säker å typ vara mannen lite mer.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

hur gammal är du...?

15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DÄR HAR VI DET ! nu vet jag tror jag , jag är brud och jag vet. alla brudar hatar osäkra killar. va kåt för man tänder på varandras kåtheter typ . du måste blir mer säker å typ vara mannen lite mer.

Hur ska jag göra.. =/ jag tror också det har ngt med det å göra.. men så fort " jag kåtar upp mig " så säger hon bara... he blir inge av osv.. och jag vill inte vara för jävla överkåt så hon tror jag är pervers osv..


   
SvaraCitera

ääpic:

Hur ska jag göra.. =/ jag tror också det har ngt med det å göra.. men så fort " jag kåtar upp mig " så säger hon bara... he blir inge av osv.. och jag vill inte vara för jävla överkåt så hon tror jag är pervers osv..

haha . vet du vad hon gillar ? typ bli kysst på halsen och sånt brukar funka . men vad din brud gillar vet jag inte men om du vet det så kan du använda det. och så tänk på att när ni ligger i en säng å kollar på film eller vad ni nu gör , ligg inte som du är kvinnan , seriöst brudar hatar det. håll om henne . försök vara as söt å om ni ligger å kysser varann å du ligger över med kläder på , tryck lagom hårt mellan benen på henne med din kuk . då nuddar du klittan på henne å då har hon svårt att hålla sej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha . vet du vad hon gillar ? typ bli kysst på halsen och sånt brukar funka . men vad din brud gillar vet jag inte men om du vet det så kan du använda det. och så tänk på att när ni ligger i en säng å kollar på film eller vad ni nu gör , ligg inte som du är kvinnan , seriöst brudar hatar det. håll om henne . försök vara as söt å om ni ligger å kysser varann å du ligger över med kläder på , tryck lagom hårt mellan benen på henne med din kuk . då nuddar du klittan på henne å då har hon svårt att hålla sej

Okay..vet inte vad det är hon gillar.. har frågar med då säger hon bara de fåru ta reda på själv.. jo ja brukar försöka göra de men då säger hon typ bara... vad gör du? osv... men asså vi hade sex förut osv och det gick bra. men nu verkar det som om hon inte vill ha det.. =/ iblan säger hon att hon är trött och iblan säger hon att hon ska se hur desperat jag ska bli osv.. och biland säger hon typ.. Jag väntar på att du ska göra ngt.. men jag gör fan saker hela jävla tiden för att försöka ha sex med henne... ibland har hon sagt att hon är kåt fast hon ska vänta på att jag ska göra ngt som jag sa... men jag vetifan vad hon menar... jag testar fan allt!


   
SvaraCitera

Tjejer är svin, skaffa pojkvän istället.


   
SvaraCitera

ääpic:

Jag väntar på att du ska göra ngt.. men jag gör fan saker hela jävla tiden för att försöka ha sex med henne... ibland har hon sagt att hon är kåt fast hon ska vänta på att jag ska göra ngt som jag sa... men jag vetifan vad hon menar... jag testar fan allt!

alltså . det är ju någonting som är fel. hon kan ha svamp och inte vill berättaa eller något annat vem vet. hur gammla är ni? och btw om hon säger " vill se hur länge du klarar dej" så ska du säga " jag klarar mej så länge du säger att du inte vill för jag hade ju inte tänk och våldta dej direkt. men vill du ha ett förhållande utan sex så fine" då blir det tyst på na


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon 15 jag 16. jag har sagt.. men så länge som du inte vill så skiter vi i det.. då säger hon .. jag vill men jag väntar bara på att du ska göra ngt.. eller säger hon jag väntar och ser hur länge du klarar dig... men jag gör ju fan saker hela jävla tiden.. också säger hon.. det är bara kul å driva med dig =/


   
SvaraCitera

ääpic:

men jag gör ju fan saker hela jävla tiden.. också säger hon.. det är bara kul å driva med dig =/

om hon håller på så märks det inte att hon är 15 😛 det är något fel. du verkar blyg och osäker men om du visar en helt annan sida av dej själv som typ irriterad å sur , och så frågar on va det är så kan du ju säga " kul att min tjej inte vill ha sex för världens sämsta anledning" alltså du måste stå på dej å säga vad du tkr å våga använda ilska för lite ilska har ingen dött av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får lov och testa det... ibland brukar hon säga att hon inte tagit sina ppiller osv.. Tack för hjälpen!


   
SvaraCitera

ääpic:

får lov och testa det... ibland brukar hon säga att hon inte tagit sina ppiller osv.. Tack för hjälpen!

vsg. annars om hon inte ändrar sej så är hon bara taskig å jävlas å då råder jag att göra slut om man inte kan vara ärliga med varann 😛 . aja lycka till


   
SvaraCitera