Aviseringar
Rensa alla

min flickvän vill inte testa nya ställningar.


Ämnesstartare

Min flickvän ( vi har varit tsm 1½år ) vill inte testa nya ställningar, MEN mina ex har aldrig haft problem med att testa nya ställningar och jag älskar doggy eller bakifrån över huvudtaget eftersom jag tycker rumpan är det sexigaste som finns på tjejer[wink]
OCH hon vägrar ge oralsex eftersom hon säger att hon får ångest, men hon älskar när jag ger henne oralsex, visst jag har inget emot det men ändå det känns ändå fel att hon vill att jag ska ge henne men vill inte själv ge[rolleyes]

finns det något sätt vi kan möta halv-vägs på?


   
Citera

Ifall du verkligen älskar henne så bryr du dig inte och i annat fall dumpa henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ifall du verkligen älskar henne så bryr du dig inte

då borde man kunna säga att hon borde ställa upp för min skull på andra ställningar om gon verkligen älskar mig[confused]


   
SvaraCitera

Hector:

då borde man kunna säga att hon borde ställa upp för min skull på andra ställningar om gon verkligen älskar mig

Inte ifall hon får ångest av det. Du borde väl fatta själv att psykiskt välmående är viktigare än dina lustar.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Inte ifall hon får ångest av det. Du borde väl fatta själv att psykiskt välmående är viktigare än dina lustar.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Inte ifall hon får ångest av det. Du borde väl fatta själv att psykiskt välmående är viktigare än dina lustar.

det är oralsex, det tänker jag inte tvinga henne till såklart[surprised]


   
SvaraCitera

Om du hela tiden vill vara bakifrån så kan det också tolkas som attdu inte vill titta på henne. Har hon då dåligt psyke och självförtroende så spelar det ingen roll om du är rumpfixerad eller inte.


   
SvaraCitera

men ifall hon inte vill det får du väl respektera det[cute]


   
SvaraCitera

säg:
-du kan väl slicka lite på den iaf


   
SvaraCitera

Hector:

OCH hon vägrar ge oralsex eftersom hon säger att hon får ångest

Förstår henne, oralsex är läskigt när man inte kan. [no-no] Måste ju vara lättare att ge som kille, det är ju i princip bara att... Vispa runt lite. Som tjej ska man ju stoppa ner en stor läskig sak i munnen, och får för allt i världen inte stöta emot med tänderna, vilket är svårt när man har liten mun. [mad]
Men öh, då tycker jag väl inte att hon kan kräva att du ska gå ner på henne heller.

Har du pratat med henne? [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

svårt när man har liten mun

har sagt att du inte behöver [smile]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

har sagt att du inte behöver [smile]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hector:

finns det något sätt vi kan möta halv-vägs på?

Hon lovar att ge dig oralsex och du lovar att inte ge henne stryk.

Men seriöst, försök ta reda på varför hon får ångest av att ge oralsex. Jag kan inte förstå varför man inte vill ge sin partner oralsex, det är ju det mysigaste som finns. Det är dessutom väldigt upphetsande [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

och får för allt i världen inte stöta emot med tänderna

Hmm...min flicka har inte överdrivet stor mun, så jag bad henne att låta tänderna ta i en gång. Det var inte så farligt, jag kände det knappt.

Så det är nog inte så farligt som ni tror. Visst gör det ohyggligt ont om tänderna tar i ordentligt, men lite kontakt gör ingenting. Eller så är jag mindre känslig för smärta just där.


   
SvaraCitera

Hector:

det är oralsex, det tänker jag inte tvinga henne till såklart

SUPRISE DEEPTROUTH!

Hon kan ju vara rädd att ta den i käften. Och sen kanske hon tycker det är läskigt att inte se den hon har sex med för hon akn ju vara osäker. Eller så har hon fett hängröv vad vet ajg, men snacka med na FFS [tard]


   
SvaraCitera