Aviseringar
Rensa alla

Min flickvän vill ta en paus för att jag inte kan visa känslorna!


Ämnesstartare

Det är så att min flickvän som jag varit tillsammans med i lite över ett år vill ta en paus för att fundera på vad hon vill eftersom hon känner att jag inte visar mina känslor för henne.

Hon har dock rätt i det hon påstår att jag inte kan visa mina känslor även om jag verkligen älskar henne och kan tänka mig att vara med henne resten av livet.

Därför så tänkte jag överraska henne nästa helg med att åka upp och överraska henne och bjuda på en romantisk kväll tänkte jag 🙂

Problemet är nu att jag aldrig har planerat något sånt innan och skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra.

Jag har ingen tillgång till hennes lägenhet innan det är dags så kan inte göra något där så behöver saker som jag kan planera på distans!

Tacksam för snabb hjälp 🙂


   
Citera

Skulle få cepepanik om min kille bestämde sig för att helt plötsligt stå utanför dörren plingandes.


   
SvaraCitera
Kitten

Snabeln:

Därför så tänkte jag överraska henne nästa helg med att åka upp och överraska henne och bjuda på en romantisk kväll tänkte jag 🙂

Aww! Gulligt. Men hon måste på något sätt vara redo när du kommer. Känner du hennes kompisar? Jag tänker om du kanske skulle kunna få henne att tro att hon ska träffa en kompis, så att hon åtminstone har hunnit göra sig i ordning när du överraskar henne. Fast jag vet inte, du känner henne bäst. Jag vet bara att jag själv gärna vill vara fixad på något sätt när jag träffar folk, oavsett om de står mig nära eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kitten:

Känner du hennes kompisar? Jag tänker om du kanske skulle kunna få henne att tro att hon ska träffa en kompis, så att hon åtminstone har hunnit göra sig i ordning när du överraskar henne.

Tyvär så känner jag inte så många av hennes kompisar där hon bor nu men jag kan alltid få kontakt med dom 🙂 tror nog dom skulle förstå 🙂

inga förslag på vad jag kan hitta på? 🙂


   
SvaraCitera
Kitten

Snabeln:

inga förslag på vad jag kan hitta på? 🙂

Vet inte vad som passar henne bäst, men förslag kan man alltid komma upp med. Romantisk middag är bra, kanske bjuda henne på restaurang. Om hon gillar opera/balett/teater kan du bjuda henne på det. Kanske ta en romantisk promenad?


   
SvaraCitera

Haha jag visar typ för mycket känslor så kan inte komma med tips [sad]


   
SvaraCitera

dissa hene, hon verkar vara 1 tönt.


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera

Du verkar nästan vara som mig. [rolleyes]

Snabeln:

Problemet är nu att jag aldrig har planerat något sånt innan och skulle vilja ha lite tips på vad man kan göra.

Du vet vad hon gillar, så försök använda dig av det.


   
SvaraCitera

min gissning är att dina "känslor" inte är nog "stora" för att tillfredställa hennes "känslomässiga" behov.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

min gissning är att dina "känslor" inte är nog "stora" för att tillfredställa hennes "känslomässiga" behov.

tror samma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

min gissning är att dina "känslor" inte är nog "stora" för att tillfredställa hennes "känslomässiga" behov

Eller så finns de folk som har problem med att visa sina känslor? som jag..

farbror gugge:

dissa hene, hon verkar vara 1 tönt.

kanske hon e men jag älskar heller endån ^^
e inte alla som gillar små fjortis tjejer.

Kitten:

Vet inte vad som passar henne bäst, men förslag kan man alltid komma upp med. Romantisk middag är bra, kanske bjuda henne på restaurang. Om hon gillar opera/balett/teater kan du bjuda henne på det. Kanske ta en romantisk promenad?

mm restaurang tänkte jag faktiskt 🙂 en romantisk promenad, mhm ja ska se om jag kan hitta nått ställe 🙂 känner inte till området så bra än men ska kolla med en kompis om hon kan rekomendera nått 🙂


   
SvaraCitera

Underlig:

Skulle få cepepanik om min kille bestämde sig för att helt plötsligt stå utanför dörren plingandes.

men är det okej om jag gör det då?[wink]


   
SvaraCitera

Snabeln:

kanske hon e men jag älskar heller endån ^^

men hon vill altså inte vara ihop med dig för att hon inte tycker att du uppvaktar henne tillräckligt? ert förhållande verkar inte betyda så mycket för henne liks.

Snabeln:

e inte alla som gillar små fjortis tjejer.

[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

men är det okej om jag gör det då?

Nope.


   
SvaraCitera