Aviseringar
Rensa alla

Min flickväng och hennes ex


lindgren4:

Nu blev hon grinig o fråga mig vafan han ringde o sa allt det där för o bla bla bla.

Blev hon sur på dig eller blev hon sur på honom och uttryckte sin ilska för dig? Jävla skillnad där.

lindgren4:

Jag ställer motfrågor där jag undrar ifall hon kände av en massa av vad han sa osv..

Och vad hade hon gjort för att förtjäna det?

lindgren4:

Då blir hon arg o säger att hon vill fan inte att han ska ringa o påminna henne om det osv osv o att jag gör henne sur.

Klart som fan hon blir. Om jag uppfattat situationen rätt har hon inte gjort något fel. För en gångs skull måste jag faktiskt ta kvinnans parti.


   
SvaraCitera

hon kanske har mens?[confused]


   
SvaraCitera

Mitt tips är:
Sätt på henne ett par gånger och gör slut med henne. Då kommer hon vilja ha dig tillbaka och ni blir ihop igen.

Från - George Constanza: preemptive break-up


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jolter:

Mitt tips är:
Sätt på henne ett par gånger och gör slut med henne. Då kommer hon vilja ha dig tillbaka och ni blir ihop igen.

Närmare varann än så redan. :p


   
SvaraCitera

lindgren4:

Hon lämnade honom iprincip för att bli med mig, känner hon ånger/ångest över det?
Vad är det frågan om, hon vänder sig om sur o bara sover.

Behåll ditt lung, hon kommer nog också förstå att killen inte var värd till sist.

Varför? En kille ringer inte sitt ex och frågar hur bra den nya killen är, en alfa hittar en ny tjej och det är ju tjejens problem, inte hans att hon lämna honom.


   
SvaraCitera