Aviseringar
Rensa alla

Min flickväns häck


Ämnesstartare

Jag har en ytterst trevlig flickvän. naturligtvis mest för syns skull som ni som vet att jag har helt andra sexuella preferenser förstår hehe.
det är dock icke ett komplicerat förhållande då min kvinna själv är dendrosexuell även om hon finner björkar mer attraktiva än ekar vilket jag aldrig förstått mig på.
nu till mitt något delikata problem. min kvinna har nämligen en stor trädgård med ytterst välansad och sensuell växtlighet. då vi båda älskar träd på det speciella sättet finner vi naturligtvis det största nöje i att hitta på allsköns aktiviteter i trädgården, även vintertid håhå 😉
nu har jag börjat förstå att jag har allvarliga känslor för hennes rosenhäck. jag bara går runt och väntar på att det ska bli vår. bara tanken på att se hennes häck blomma ut i fullskalig grönska får det att puta ut i brallan[wink]
vad tycker ni? är det moraliskt försvarbart att inleda ett förhållande med sin flickväns häck?

MVH


   
Citera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Absolut.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

va fan


   
SvaraCitera

Är du seriöst dendrofil, annars är det inte kul [n] Men du driver förstås bara, det är aldrig någon som är på riktigt [sad]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

tragiskt av mig att tycka det var kul


   
SvaraCitera

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul läsning [bigsmile]
Du förgyllde min kväll![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det för fel på dig? o_O
ganska skoj dock ^^


   
SvaraCitera

Så ska det se ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jottjott:

vad är det för fel på dig? o_O

Inte det minsta fel kära du. Dendrosexuell kärlek kan också vara vacker om man ger den en chans


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera