Aviseringar
Rensa alla

Min Flickväns Lilla Syster.


Ämnesstartare

Jag va ute på stan, med en polare då jag såg henne. Lovisa, min flickväns lilla syster. Lovisa storma fram till mig o krama mig.
"Hejsan" Sa hon Glatt.
"Hej! Kul att se dig" Svarade jag.
"vad ska du göra ikväll då?" frågade hon lite tystare
"inget"
"bra, kan vi kanske ses utanför din port vid 7 tiden?"
"ja"
Lovisa försvann iväg med sina kompisar i deras stora fjällräven jackor. Jag blev till mig och drog upp min mobil ur fickan, klockan va sex, alltså var det en timme kvar.
- Ja..jag måste drr..aaa.. Stamma jag och stack hem.

Vid sju tiden stod Lovisa utanför min port.
"Ska vi gå upp till mig?" frågade jag.
"Visst" kvittra Lovisa.
Vi gick upp till mig och satte oss i framför TV. Jag satte mig i ena änden och Lovisa satte sig bredvid mig. Hon la huvudet i mitt knä. Jag va tvungen att kika ner lite snabbt på hennes urrigning. Hennes små ungdomsbröst. Jag la min hand på hennes midja. Hon la sin hand på min och fläta in sina fingrar i mina.
Efter ett tags flätande drog hon upp min hand innan för hennes tröja och placera den på hennes bh. Hon reste sig upp och satte sig i mitt knä. hon sträckte upp sina armar för att underlätta då jag drog av henne tröjan. Jag knäppte upp hennes spets bh.
"kom vi lägger oss i sängen" viska Lovisa.
hon klev av mig och jag reste mig upp.
Mina jeans hade fått en stor bukla. Hon kollade på den och sa "jag vill att du tar av dig dom dära" och nicka mot min bukla. Jag rådna lite för att jag inte riktigt stod för den.
"om du tar av dig dina" sa jag och nicka mot hennes korta jeans.
Hon knäppte upp dom snabbt och lät dom ramla ner på golvet. Där stod hon i bara spetstrosor. 15 år med söta små ungdomsbröst. Jag drog av mig mina och la mig ner i sängen. Lovisa satte sig på mina lår. Jag satte mig upp och kysste hennes panna och slicka henne runt hennes mun. Hon blunda och njöt.
Jag böjde mig mot hennes bröst och sög på dom pansionerat. "mmm" stönade hon medans hon blunda. "åååh, gode gud va skönt" stöna hon medans jag stoppa ner min hand innan för hennes trosor. Hon la sig ner bredvid mig och lätt mig dra ner hennes trosor medans hon drog ner mina kalsonger.
"Jag vill att du sätter dig över mitt huvud" sa jag, och hon satte sig över mig. Jag slicka hennes bygläppar och klitrois.
"åååååååååååååååhhhh" stöna hon och spände sin mage. Hon kasta sig bakåt så hennes små bröst stog ut över hennes mage. Hon bäjde sig bak och börja massera min snopp. den va hård som sten. hon masserade den mjukt med sina lena händer. jag placera mina händer på henens bröst. Vi höll en rytmisk takt då jag slicka hennes och krama hennes bröst masserade hon min snopp.
"åååhhh" stöna hon åter igen.
Efter säkert en kvart steg hon av mig och la sig på rygg. Mitt ansiktte va fullt av hennes saft från slidan.
"jag vill ha dig inom mig" stöna hon.
jag nicka och la mig intill henne och krama om henne och slicka hennes hacka eftersom att hon inte verka färgdig med sin mening.
"fast jag är oskuld och vill helst hålla tackten själv, om de är ok för dig" viska hon lite generat.
"ja, självklart! om du stället idg på alla fyra lver mig så får du köra själv ditt egna race". ¨
Hon gjorde som jag sa. Min penis stod rakt upp och va sten hård.
Hon sänkte sig och 9 cm försvann in i mig. Hon reste sig, sänkte sig, reste sig, sänkte sig och reste sig... det tog tid.. Hon sänkte sig denna gång lite hårdare och vips så va hinnan sönder. Hon skreck ut i luften av smärta. "faaaaaaaaaaaaan, va ont de gjorde" hon kved och blev svag. hon la sig ner pladask över mig tyst. jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. jag klappa henne över håret. "Julia har sagt att du va bra i sängen, men inte trodde jag att de skulle vara så här fantastiskt!! fast de gjorde ont då de sprack" hon rättade sig upp och gunga sig fram. Hon stönade då och då då min penis kom åt något av hennes känsliga ställen. Jag masserade hennes bröst. Efter ett tag så börja hon krampaktigt krampa med sin slida, orgasmen va kommen. hon la sig ner på sidan och jag följde med. Och där låg vi nakna och krama om varandra. min hund mot hennes mjuka hud.

Vi somna.

När vi vaknade dagen efter körde vi ett snabbt racet.


   
Citera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondihuvet:

Jag böjde mig mot hennes bröst och sög på dom pansionerat

eheheh pansionerat? [bigsmile]


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera

sweetOrange:

pansionerat

pensionerat så klart.

det påminner mig. ja har ju okcså en sexnovell om pensionärer ju.


   
SvaraCitera

blondihuvet:

Jag va

Där slutade jag läsa.

Seriöst, skriv inte med talspråk, och särskilt inte så extremt i texter som på sitt sätt ska vara "seriösa".


   
SvaraCitera

blondihuvet:

Hon sänkte sig och 9 cm försvann in i mig.

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sorry att jag har dysleksi då


   
SvaraCitera

blondihuvet:

min hund mot

har du en hund som var när hennes hud?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wallin94:

har du en hund som var när hennes hud?

hud*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondihuvet:

Hennes små ungdomsbröst.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Du stavar som en 5åring.


   
SvaraCitera

Varför handlar det alltid om någont lillesyrra?!


   
SvaraCitera

Stringburka:

Där slutade jag läsa.

Seriöst, skriv inte med talspråk, och särskilt inte så extremt i texter som på sitt sätt ska vara "seriösa".

jaså?

blondihuvet:

J

där slutade JAG läsa


   
SvaraCitera

Fyfan va värdelös!

(OBS! Jag läste den inte)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ohYEA_:

Då kan du inte dra den slutsatsen, pucko1!!!1!!

Jag läste inte hela [cool]


   
SvaraCitera