Aviseringar
Rensa alla

Min födelsedag.


Ämnesstartare

daisy:

haha det där gjorde min klasskamrat på sin födelsedag i 4an [zzz]

hahah xD


   
SvaraCitera

trevligt att du har några att bjuda iallafall och att de kanske dyker upp tillochmed.


   
SvaraCitera

jag är gud:

Några mer tips på hur det skulle gå till? [smile]

Typ alla startar hemma(så alla inte kommer på en gång) å får en ledtråd (typ ett sms). Sen får de klura ut var nästa är, kanske ska de till nån annan(som inte ska festa) som ger en annan osv, det blir bäst ifall du får lite hjälp av andra som inte ska vara med på födelsedagen, som det ledtrådar o tips. Ledtrådarna kan komma från andra, afficher som du satt upp, tex de får ett nummer som de messar till som de hittar på nått som du satt ut, sen får de en ledtråd tillbaka. Massa såna grejjor e kul och det finns hurda olika sätt att göra det på. Men man måsta ha hjälp annars går det typ inte.[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

ss

Jo men precis.. det är absolut ett alternativ. skall snacka runt lite. tack för tipsen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fracklitteratur:

trevligt att du har några att bjuda iallafall och att de kanske dyker upp tillochmed.

XD??


   
SvaraCitera

emery:

Dreams never break

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fracklitteratur:

[party]

Duktig flicka. Positiv ska man vara.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta lite acid eller nåt.......stuff.....things.....grejor.....saker.......föremål.......ägodelar.......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

justD, "objekt" glömde jag också...


   
SvaraCitera

Tälta utomhus tycker jag låter som en kass idé den här årstiden. Jag skulle inte gå på en sån fest.

Prata med någon kompis om ni kan vara i deras sommarhus. Förutsatt att det inte ligger för långt bort så att det blir väldigt svårt för folk att ta sig och att det finns värme där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera