Aviseringar
Rensa alla

Min förlorade oskuld


zercko
Ämnesstartare

Som rubriken lyder så blev jag av med oskulden. Idag
Gjorde det med mina pojkvän, men känner mig ändå som världens flathora och något för jävligt smutsig. Det ser jag som lite konstigt med tanke på att jag är lite av en kåtbock. Varför känner jag såhär? Jag mår ju liksom inte bra med det 🙁


   
Citera

Sluta ha sex ett mindre problem  i Världen ,lol


   
SvaraCitera

Berätta alla detaljer!!!


   
SvaraCitera

Flathora? En lesbisk prostituerad alltså?

Sålänge man använder skydd och inte gör något mot sin egen vilja så finns det ingen anledning att känna ångest över sex övht, men det behöver ju inte betyda att man inte gör det. Många föräldrar skambelägger småbarns onani/uttrycker sig negativt om folk som har sex vilket kan få konsekvenser för ungarna sedan.
Sedan gör ju samhället sin beskärda del för att få tjejer att känna skam när de har sex.


   
SvaraCitera

Antagligen för att man tutas i att det mest är horor och slampor som har sex. Men så är det inte. Det är normalt att vara kåt, och ingenting smutsigt med att ha sex. Så länge man inte har smutsigt sex i lera, men det är ju en annan femma.


   
SvaraCitera

isola: Sålänge man använder skydd och inte gör något mot sin egen vilja så finns det ingen anledning att känna ångest över sex övht

obehag inför sin egen kropp? skuldkänslor? dåliga erfarenheter? det finns ju massvis med anledningar.


   
SvaraCitera

svnfpudkA:
obehag inför sin egen kropp? skuldkänslor? dåliga erfarenheter? det finns ju massvis med anledningar.

Jaa jag skrev ju att det inte betyder att man inte kan ha det för det


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

FruLiten: Så länge man inte har smutsigt sex i lera, men det är ju en annan femma.

Den meningen <3


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Jag känner mig bara allmänt smutsig. Vågar typ inte gå in på mitt rum, och ännu värre att jag ska bli tvungen att sova där inatt. Skulle ah bytt sängkläder vid det här laget om jag inte gjorde det igår kväll. Mamma blir misstänksam med vad jag håller på med :c


   
SvaraCitera

Du borde vänta lite med att ha sex igen. 

Man är inte smutsig för att man har haft något så naturligt som sex.


   
SvaraCitera

sex är ju nått naturligt och helt underbart så skäms inte för det! Man kan känna sig asexuell och snuskig efteråt men det går över 🙂


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Tänker att känslan kanske försvinner imorgon 🙂
Hoppas det iallafall..


   
SvaraCitera

FruLiten: Det är normalt att vara kåt, och ingenting smutsigt med att ha sex. Så länge man inte har smutsigt sex i lera, men det är ju en annan femma.

hahahahhaha den där kommer jag minnas


   
SvaraCitera

Det är väl ett välkänt faktum att det samhälle vi ha förtrycker och berövar kvinnor deras sexualitet. Det finns inget märkligt med att ha sex, försök komma över tanken att det skulle vara smutsigt och var glad att du gjorde det med någon du gillade och litade på. Alla har inte den turen.


   
SvaraCitera

jag finns om du vill ha kuk, den är 5 cm med stånd 


   
SvaraCitera