Aviseringar
Rensa alla

Min första seriösa sexnovell


Ämnesstartare

Nu har jag skrivit min första seriösa sexnovell och försökte faktiskt att tänka på detaljerna den här gången.

Jag är ledsen för alla som ville läsa om BDSM men jag kände inte för det den här gången så det fick bli en romantisk...Eller vad man ska kalla den. Kanske inte så romantisk men heller inte kuk, hora, fitta etc.

Ps. Ja, hon heter Åsa[mad]. Jag kämpade med namnen och Iosib kom med gräsliga förlag så det fick sluta med Åsa och Leon.

PsII. Ledsen för den långa inledningen.

De kom fram till framsidan av det gula tegelhuset och träffade på Leons mamma och pappa som satt ute och fikade. De reste på sig samtidigt och kom fram till Leon och Åsa samtidigt som Leons mamma, Marika, sträckte fram handen för att hälsa. Greppet var hårt och bestämt och Åsa slog ned blicken. Hon kände direkt att Marika skulle bli misstänksam så fort de gick upp på rummet men det var bara dit Åsa vill fly för tillfället. Hon ville vara med Leon och strunta i allt annat på planeten. Olof, Leons pappa, lös där emot upp i ansiktet och började prata om det ena och det andra och höll Åsa kvar framför ytterdörren.

Hon tittade på Leon som slank förbi mellan pappan och väggen och såg på när han plockade upp två bullar från fatet med ena handen och slank sedan, smidigt som en katt, förbi Olof samtidigt som han greppade Åsas handled med den andra. Hon drogs mot pappan så att han var tvungen att flytta på sig och sedan var de inne i hallen. Hon sparkade av sig skorna och var på väg mot trappan där Leon hade försvunnit upp men vände sig sedan hastigt om för att rätta till skorna samtidigt som Marika kom in i hallen och gav henne en iskall blick.

Åsa sprang upp för trappan med två steg i taget och följde musiken från rummet längst bort. Dörren stod på glänt och hon öppnade den. Där inne stod Leon med en halv bulle i munnen och lutade sig över skrivbordet för att nå skrivbordsmusen. Han bytte låtar tills han kom fram till den han önskade sig och sedan vände han sig mot Åsa, stoppade in resten av bullen och smånynnade med i texten. Åsa kände sig varm inombords men kände att värmen inte spred sig mot händerna. Hon försökte värma dem på halsen men misslyckades. Leon öppnade ett av sina två fönster och utanför kunde man höra barn som hoppade studsmatta och skrek.
-Vilket tomt rum du har. Sa Åsa och tittade omkring sig. Det fanns en garderob, två små byråer, en säng utan sängkläder, en nästan tom bokhylla, en låda med namnet ”Leon” på, en blomma i fönstret och sedan skrivbordet. På väggen hängde det en liten spegel över ena byrån och över sängen hängde det en tavla som, hon uppfattade det som, handlade om krig.
-Ja, jag tycker om när det är spartanskt.
Det var precis tvärt emot Åsa själv som hade hela rummet fullt av saker och tavlor. Hon hade målarprylar, kläder, väskor och böcker.
-Vad är det i lådan där det står ditt namn på?
Leon, som var upptagen med att bädda rent sängen, avbröt sina rörelser för någon sekund och svarade kortfattat:
-Lego.
Åsa smälte. Var det någonting hon älskade så var det att vara kreativ och det kunde man vara med lego. Hon hade tröttnat på människor som skulle växa upp så fort och säga vad som är fel att ha och inte ha framme. Hon började känna sig varmare och hjälpte Leon med sängen för att få lägga sig fortare.

När den sista kudden var överdragen stod de och tittade på varandra ett tag. Leon såg på Åsa som inte var den vackraste flicka han hade sett men som hade detaljer som man föll för. Hon hade ett ovalt ansikte med gröna ögon och rosiga kinder. Hennes ögon var gröna och livliga och de vred sig uppåt på ett asiatiskt vis. Hennes hår var stort och rött och lade sig som vågor kring hennes bleka ansikte. Han älskade hennes bleka hy som gjorde att hennes fräknar framhävdes mer intensivt och det var en av de stora anledningarna som han hade fallit för henne för fösta början. Hennes röst var inte pipig eller ens ljus utan den låg på en hes nivå som fick det att krypa i kroppen på honom och han ville kyssa hennes fylliga läppar med den vassa amorbågen. Han kände hur andningen blev häftigare och han tog sig fram till henne med långsamma steg för att sedan dra av henne den slappa t-shirten från hennes mjuka kropp. Hennes kropp var len som sammet och hennes bröst var stora. Han visste inte vilken kupa som var vilken men han såg att de var större än hans hand. Han försökte föreställa sig hennes bröst innan han tog av henne BH:n men kände att huvudet inte ville samarbeta. Allt han kunde tänka på var att han skulle få känna hennes nakna kropp mot sin vilket gjorde honom hårdare. Han tog smidigt av henne BH:n.
-Oj. Vad bra det gick. Inte ens jag klarar av att ta av mig min egen BH. Sa Åsa och rodnade ännu en gång. Hon kände sig dum som ens nämnde det men samtidigt kände hon att det var hon var skulle vara den erfarna av dem båda och att hon var tvungen att bete sig som det också.

Hon kände hans hand mot hennes styva bröstvårta och tappade andan. Han kom närmare med sitt ansikte och hon kunde känna hans andedräkt av bullar. De kysstes väldigt försiktigt och Åsa kunde känna hur det pirrade i underlivet. Hon rös längs med ryggraden och tryckte lätt Leon på sidan för att markera att hon ville lägga sig ned. Han lade sig ned först och väntade på henne. Hon knäppte upp sina slappa byxor och lät dem falla mot golvet sedan kröp hon fram mot honom för att ta av honom tröjan och kysste honom därefter lätt igen. Leon hade en smal kropp som var lätt brun och otroligt len och varm. Hon började andas fortare och gled ned för att kyssa honom på bröstkorgen och när hon kom upp mot ansiktet igen så lade hon sin kropp tätt emot hans.

De tryckte sina kön mot varandra samtidigt som de kysstes först mjukt men sedan mer febrilt. Hon smekte Leon på bröst och mage och han fick gåshud av hennes svala händer. Han kände hur hon smekte vidare ned mot hans kön och hur hon blev mer hårdhänt utanför hans byxor. Han knäppte upp sitt skärp och Åsa följde med genom att knäppa upp byxorna. Hon drog av honom dem och kom åter tillbaka till den ställning hon var i innan samtidigt som hon smekte hans lår och sedan över kalsongerna, denna gång inte lika hårt.
-Ah, du ska nog ta det lite försiktigare. Stönade Leon och tryckte sin kropp närmare Åsa så att hon skulle sluta smeka hans kön. Åsa förstod och började åter kyssa honom ömt över hans symmetriska, varma läppar samtidigt som hon istället smekte honom bak i nacken med fingertopparna. Han förde sin han mot hennes höft och tryckte henne ifrån sig så att hon skulle hamna på rygg och sedan smekte han hennes mage samtidigt som han fortsatte att kyssa henne.
-Jag älskar dina höfter.

Mer behövde inte sägas eftersom Åsa hade försvunnit upp bland parfymer och rosenblad och kände att hon inte ville vara kvar på samma stadium längre. Hon tog åter kommandot och puttade istället Leon till liggande ställning och bestämde sig för att ta av honom kalsongerna och sina egna trosor. Det gick fort och Leon spände sig. I samma sekund som de båda var nakna insåg hon hur hon hade betett sig och tog det därför lugnare med att krypa fram mot hans huvud igen på alla fyra och böja sig ned för att kyssa honom på nyckelbenen, vidare upp mot halsen, kinden och till slut munnen igen. Hon ställde sig gränsle över hans kön och kysste honom hårdare. Hon kände hans hand smeka henne lätt över henne mjuka rumpa och långsamt förde hon sitt våta underliv mot hans hårda stånd och pressade ned i ett stön. Leon andades in kraftigt men återfann koncentrationen fortare än Åsa och började stöta i henne med långsamma, djupa rörelser. Hon kysste honom på halsen ömt, nästan som att hon endast snuddade med läpparna längs med hans hals. Han tog ett fastare grepp om hennes höfter och började stöta snabbare och kunde känna hennes varma andetag som kom ut med hennes stönande. De var endast som små pustar mot hans hud.

Åsa svankade mer och såg till att han kunde komma djupare i henne. Hon tog tag i hans vänstra hand med sin högerhand och höll den fast på kudden med flätade fingrar. Hon började stöta tillbaka och kyssa honom passionerat på munnen. Hennes tunga smekte honoms och deras läppar trycktes mjukt mot varandra. Hon kände att hon ville ge honom mer och drog sig därför ifrån honom så att han gled ur. Leon tittade förvirrat på henne men fick ur sig en suck när han insåg vart hon var på väg. Hon stod på alla fyra men gick långsamt bakåt med en rörelse som fick hennes höfter att svänga från höger till vänster och sedan böjde hon sig ned med överkroppen för att kyssa hans dränkta ollon.

Hon tog tag runt hans stånd med ena handen och förde hans förhud långsamt upp och ned men inte ända upp till ollonet. Åsa blötte sina läppar med saliv och kysste hans ollon på kanten, sedan vidgade hon läpparna och kysste samtidigt som hon slickade lite lätt med tungan. Leon koncentrerade sig på att andas och tog tag i hennes mjuka hår med sin högra hand och flätade in fingrarna i det. Åsa vidgade läpparna ännu mer och slukade ollonet med den våta munnen och han kunde känna hennes varma, mjuka tunga som pressade sig mot honom. Hon sög en stund på ollonet innan hon sakta arbetade sig nedåt och tog in halva hans kön i sin mun. Hon ökade takten och Leon tog ett fastare tag om hennes hår. Samtidigt ökade Åsa takten med handen så att runkandet blev i samma takt som hennes sugande.

När hon insåg att Leon var nära på grund av hans djupa andetag, slutade hon tvärt, frigjorde sig från hans hand och skyndade sig upp mot honom igen för att fortsätta med ridandet. Hon pressade sig mot honom igen för att känna hans stånd inom sig och fortsatte att kyssa honom på hans läppar. Leon pressade än en gång sina händer mot hennes höfter och stötte snabbare tills han kände att det gick för honom. Leon kom i henne och pressade henne hårdare mot sig när orgasmen nådde sin klimax. Hon gav iväg ett hest stön när han kom längre in och tog tag om hans hår.
Långsamt slappnade deras muskler av, en efter en och Leon kunde känna hur Åsa blev tyngre och mjukare. Hon låg över honom och puttade in ena armen under hans nacke för att krama honom samtidigt som han höll om henne med båda sina armar. Deras andetag blev djupare och till slut drog Leon täcket över dem båda och somnade tillsammans med Åsa.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Riktigt jävla bra skriven iaf! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

hon heter Åsa

sluta läsa ungefär där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Riktigt jävla bra skriven iaf!

good


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

good

Inte så jävla upphetsande dock mer cosy...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Inte så jävla upphetsande dock mer cosy...

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH
Okej


   
SvaraCitera
Åtta

Harpyja:

Han kom närmare med sitt ansikte och hon kunde känna hans andedräkt av bullar.

Sexigt. [wink]

I övrigt för lite karatekatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

I övrigt för lite karatekatten.

DEN SKA HANDLA OM KÄRLEK[mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Harpyja:

DEN SKA HANDLA OM KÄRLEK[mad]

Vem fan blir kåt av kärlek? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vem fan blir kåt av kärlek?

JAG[mad]

Okejdå. Jag får väl jobba på en hårdare novell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkade inte läsa den,men ska kanske göra det någon dag..[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

orkade inte läsa den,men ska kanske göra det någon dag.

Den verkar inte uppskattas i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte den var fin [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag tyckte den var fin

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För lite pirater i den


   
SvaraCitera