Aviseringar
Rensa alla

Min första tråd


Ämnesstartare

Fasiken:

Förvånad över hur mycket mer man vill logga in då man förbjudit sig själv, gått så bra att bara sluta logga in tidigare gånger. Har ingenstans att ta vägen verkar det som.

Nej för fasiken (fyfan vad rolig dazed är, fan alltså jag dör), prova att begära låsning från någon moderator i ett par veckor så kanske giftet går ur lite, har gjort det själv en gång det är fan praktiskt, men lämmna inte helt, leden tunnas ut nog som det är och du är ju helt dum i huvudet heller tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nej för fasiken (fyfan vad rolig dazed är, fan alltså jag dör)

[blush]

Åh jag vet inte. Kände att jag inte hade någonstans att ta vägen eller någon att prata med utan um, fan vad sorgligt de lät då [tard] Bästa vore nog helt enkelt bara sitta och ta bort dessa saker som påminner mig. Att låsa kontot skulle nog vara ett bra alternativ ifall jag skulle fortsätta att känna som jag gjort och gjorde speciellt mycket den dagen!

dazed:

och du är ju helt dum i huvudet heller tror jag.

tack [cry][chocked][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Åh jag vet inte. Kände att jag inte hade någonstans att ta vägen eller någon att prata med utan um, fan vad sorgligt de lät då Bästa vore nog helt enkelt bara sitta och ta bort dessa saker som påminner mig. Att låsa kontot skulle nog vara ett bra alternativ ifall jag skulle fortsätta att känna som jag gjort och gjorde speciellt mycket den dagen!

Samtidigt kanske um kan hjälpa dig om det visar sig från sin vackra sida?

Fasiken:

tack

Inte menade jag! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samtidigt kanske um kan hjälpa dig om det visar sig från sin vackra sida?

Hoppas lite på det. Tänker mig att man alltid hittar någon eller några här som får en att tänka på annat och ibland till och med glömma ett tag. Det är bara att UM blev något vi delade och det blev lite för mycket "oss" och när man loggat in har man haft en dold förväntan att det är hon som skrivit. Men det kanske blir bättre nu om jag lyckas göra det jag vill göra (:

dazed:

Inte menade jag! [bigsmile]

nee de säger du bara [cry][love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Hoppas lite på det. Tänker mig att man alltid hittar någon eller några här som får en att tänka på annat och ibland till och med glömma ett tag. Det är bara att UM blev något vi delade och det blev lite för mycket "oss" och när man loggat in har man haft en dold förväntan att det är hon som skrivit. Men det kanske blir bättre nu om jag lyckas göra det jag vill göra (:

Låt henne inte stjäla um ifrån dig!

Fasiken:

nee de säger du bara

Okej då [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Låt henne inte stjäla um ifrån dig!

Har hon redan gjort! Men det kmr nog gå framåt nu (:

dazed:

Okej då [crazy]

förväntade mig nästan att du skulle försöka övertala mig, vad besviken jag blev. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Har hon redan gjort! Men det kmr nog gå framåt nu (:

Take the power back!

Fasiken:

förväntade mig nästan att du skulle försöka övertala mig, vad besviken jag blev.

Mjo jag provocerades så av detta vulgära fiskafänge att jag gav fan i [blush]


   
SvaraCitera

Åh känns som jag inte hört av dig på flera veckor så kul o se dig igen! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mjo jag provocerades så av detta vulgära fiskafänge att jag gav fan i [blush]

fan det fungerar aldrig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Åh känns som jag inte hört av dig på flera veckor så kul o se dig igen! [love]

lyssnat på loket låten titt som tätt och tänkt på dig [blush] Det var svårt att tänka sig att aldrig gå på en umträff och få se dig igen faktiskt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

fan det fungerar aldrig.

I'm just playin' america, you know I love you


   
SvaraCitera

Fasiken:

lyssnat på loket låten titt som tätt och tänkt på dig Det var svårt att tänka sig att aldrig gå på en umträff och få se dig igen faktiskt

Haha gjort samma sak och tänkt på dig. Du fick bara inte vara borta! [blush] Åååh jaaa hoppas vi ses snart igen! Saknar dig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad det snackar om träffar nu


   
SvaraCitera

süpplü:

fan vad det snackar om träffar nu

ja hatart, vill egentligen inte tänka på det men nu gäller det ju fasiken. om han skulle dyka upp på en blir det ju en helt annan grej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

ja hatart, vill egentligen inte tänka på det men nu gäller det ju fasiken. om han skulle dyka upp på en blir det ju en helt annan grej

du får hålla en nu-hyllar-vi-fasiken-träff


   
SvaraCitera