Aviseringar
Rensa alla

Min första varning!


Ämnesstartare

Har vart medlem på UM i över ett år nu.
Idag fick jag min första varning! för att jag hade gått off-topic i min egna tråd.
Är off-topic i kanske 1/5 av alla trådar jag skriver i (4000 respektive 2500 poster med dom andra två accen)
Så ja, varför nu? är det för att det är nytt acc eller? nya moderatorer?

Tråd:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=261839&page=1#9754736

Dold text: Får jag en varning till nu?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker att de nya moderatorerna är värdelösa. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buhu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ums mest ot:ande user. Har 1 varningspoäng totalt, för att jag skrev "Gobbledygook" i en selfpity-tråd av massgarv [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

massgarv

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]​​[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]​​[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]​​[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en tråd som heter Synpunkter på moderering. Sen hade du alltid kunnat skicka ett pm till moderatorn i fråga.

Det hade varit två bättre alternativ. Det här var det absolut sämsta. Hade jag varit mod hade jag varnat dig igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Tickstart: massgarv
[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Hade jag varit mod hade jag varnat dig igen.

Därför är du inte mod min vän [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

massgarv

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

Så ja, varför nu?

För enligt det nya varningssystemet på sajten så delas det ut varningar vid off-topic. du kan läsa om det här: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=258321
Så där får du svar på din fråga med en gång. bättre att ta upp det med mig istället för att skapa en tråd om det.
Tråd låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera