Aviseringar
Rensa alla

Min fru och jag.... Och hennes nya älskare


Ämnesstartare

Jag har varit gift med min fru för drygt 4 år. Hon är perfekt. Jag träffade henne bara ur gymnasiet och hon var en undertryckt, varm och kåt kyrka flicka. Jag var den första pojkvän hon någonsin hade så onödigt att säga att hon var oskuld. Vi gifte oss efter ett par år för datering. De sex var stor.

Efter ett tag var det kön fortfarande stor men min fru verkade inte vara i det längre. Hon sa aldrig något, men jag hade en känsla av att hon började bli uttråkad med mig även om hon alltid var villig att låta mig knulla henne om hon var på humör eller inte. Jag var vid den punkt där jag ville att hon skulle längta efter kön och ber för hennes nästa orgasm.

Hon är drop dead gorgeous, 5'3 "lång, 120 kg, rik brunett hår, tajt figur, vackra röv, fina bröst och en perfekt fitta (rakad skallig med undantag för en liten välpreparerade band upptill).

Jag började läsa literotica och slagits på av trevägs-åtgärder berättelser med 2 killar och en tjej. Jag fantiserade om att titta på henne bli knullad av en annan kille (för första gången). Jag gillade också tanken på min fru dominerar och förödmjukar mig inför sina vänner. Jag ville att hon skulle längta efter den sex hon förtjänade och vill hennes nästa orgasm så dålig att hon skulle få mig att äta henne cum-fyllda fitta att få det. Det började i mitt sinne och sedan sakta trängt in i sovrummet.

Jag började genom att tigga min fru att låta mig äta hennes fitta. Hon tyckte inte att jag ska gå ner på henne eftersom hon växte upp att det inte var naturligt och hon ville inte att jag ska förvänta huvudet i gengäld. Hon var inte heller som att kyssa mig efteråt. Ändå var jag fast besluten och då och då hon skulle låta mig tungan hennes klitoris och skulle verkligen njuta av orgasmer.

Jag var fortfarande i min fantasi, och ibland kunde föreställa sig min fru tvingade mig att äta hennes älskares sperma från henne medan jag tog henne till hennes nästa orgasm. Jag föreställde mig att hon tvingade mig att bli hennes cuckolded tik. Jag föreställde mig att göra detta ett antal gånger innan jag fick modet att be min fru att ringa mig sin tik. Hon tyckte inte det först, men jag sa till henne att spela tillsammans och efter ett tag började hon att vänja sig.

En kort tid efter att vi var ute och drack med några vänner och var ganska berusade när vi kom hem. Vi hoppade i säng och började knulla direkt. Just när vi var varm och i det ögonblick jag sa till henne hur bra jag tyckte hennes fitta skulle smaka efter att jag kom i hennes och sa att jag skulle älska för henne att göra mig sin tik och insisterar jag äta henne till orgasm. Hon var räknats ut av idén och lät mig inte göra det.

Ett antal berusade nätter senare fick min fru att efter att jag kom jag verkligen inte vill äta henne perfekt cum-indränkt fitta längre. Hon lärde sig också att det gjorde mig riktigt varm under sex om hon sa att hon skulle göra mig äta hennes krämig fitta efteråt. Hon skulle säga det men aldrig riktigt orolig för det som egentligen händer eftersom jag alltid fegade ur när jag kom.

Jag var förvirrad. Jag trodde att jag ville ha den men kunde inte fullfölja. Jag bestämde mig för om jag låtsades jag var en annan kille knullar henne att börja och sedan hoppade tillbaka till mig själv, det cuckolded make, kanske jag skulle kunna äta henne. Jag började kalla mig själv "för första gången älskare" och berättade för henne hur lycklig jag var att knulla hennes sköna fitta (låtsas att jag var en annan kille). Jag skulle säga hennes man inte vet hur stor hennes fitta var verkligen och inte behandla det rätt, förtjänade det en stor kuk. Massor av stora kuk. Detta gjorde faktiskt henne ganska kåt och hon knullade som ett djur och bad mig cum i hennes. Jag hade gjort framsteg.

En annan berusad natt eller två senare, medan första gången älskare persona, sa jag till henne att när jag var klar knullar henne för att göra henne cuckolded man äter ute henne cum-fyllda fitta och att mala det hela ansiktet och kalla honom en cum kärleksfull liten tik. Hennes man var att dyrka henne perfekt kropp och göra vad hon sagt om han hoppades ha en chans att knulla hennes underbara fitta igen. Min fru överenskomna och bad mig (första gången älskare) för att fylla upp hennes fitta med min största belastning av cum så att hon kunde få henne hanrej man att slicka upp det annars skulle hon vara impregnerade med annan killar sperma. Jag sa att om hennes man var där jag skulle få honom att slicka hennes röv medan jag knullade henne bra och hårt och fyllde henne med min sperma. Jag skulle också få honom att slicka min röv bara för att förödmjuka honom vidare och göra honom låg under henne med tungan på hennes fitta medan jag knullade henne bakifrån. Hon spelade tillsammans med mig och ville bara min stora last av varm sperma i hennes perfekta släta fitta. Jag deponeras min last och gick rakt på det men hon stoppade mig ett ögonblick, jag kom till mina sinnen, och följde inte igenom.

När jag kom allting alltid förändrats. Jag ville inte längre vad jag trodde jag ville. Jag beslöt att ge upp och bara glömma fantasi. Vad jag inte visste var att det var för sent. Fröna hade redan sytt ...

Min fru hade alltid varit helt lojal och skulle aldrig ens tänka på att sätta sig själv i en situation där något kan hända med en annan person. Ingen annan än jag hade någonsin ens kysst henne innan, strunt något annat. Under de kommande månaderna min fru började att ta lite friheter med några av våra vänner (mest när man dricker), och fick bekväm med udda kyss och treva. Hon skulle sitta i andra killen är varv, dans, mala, och briljera hennes vackra bröst och rumpa. Det värsta jag bevittnade var en gång när hon avslutade duscha naken med två killar och senare på kvällen bestämde sig för att raka en av deras könsorgan. Jag var där, och av någon anledning deltog i inspelningarna det hela.

Så en dag min fru bestämde sig för att göra min gamla fantasi till verklighet ...

Jag jobbade en sällsynt par dagar bortrest. Min fru hade tänd på en kille hon kände ganska länge. Hur som helst, körde jag upp till vårt hus och märkte ett par fordon på uppfarten. Jag gick in och det var den här killen, Paul, och en flickvän till min frus, Christina, i vardagsrummet. De drack och jag kunde berätta att alla hade druckit mer än en eller två drinkar. De välkomnade mig och gav mig en öl. Vi satt och pratade och drack några fler och jag gjorde ett par skott.

Min fru satt bredvid Paul på soffan och viskar i hans öra och jag kunde berätta något var på gång. Hon tittade på mig och gjorde en gest hon ville kyssa honom. Jag ryckte på axlarna och nickade mitt huvud och det var allt hon behövde för att komma igång. Hon snurrade runt och monterade honom och kysste honom passionerat i ungefär tio sekunder. När hon stannade såg hon över på mig och strängt sa att hon skulle uppfylla min fantasi och sa att Paul och Christina visste allt. Hon sa att jag skulle vara deras bitch för kvällen och att titta noga hur en annan man skulle Deep Throat henne ordentligt innan vi går rakt på hennes tuttar och fitta som jag brukade göra. Hon berättade också att Kristina var där för att se till att jag kände mig förödmjukad som jag alltid pratade om ifall min fru var för upptagen med Paul att uppmärksamma mig.

Fortfarande på Paul knä, fortsatte min fru deras passionerad kyss. Hon lyfte hennes tröja över huvudet och blottade hennes vackra bröst bara av en svart spetsbehå. Hon tog också hans skjorta och fortsatte kyssa honom när hon masserade hans stora biceps muskler.

Christina såg på mig och frågade vad fan jag gjorde titta på min fru hångla med Paul som en pervers. Hon tog av sig byxorna och sa åt mig om jag ville vara en pervers att komma över det och hålla mitt ansikte i hennes röv. Hon var en av min frus hetaste vänner så jag fick snabbt upp och placeras mitt ansikte bakom hennes röv så jag kunde fortfarande se min fru hångla med Paul. Hon släppte hennes trosor och stack hennes arsle rätt i min näsa och sa åt mig att lukta det och vara glad att en tik som jag haft tillfälle att lukta på röven av en sådan varm kvinna och tacka henne för att jag gör det. Jag tackade henne och hon fick mig att ta itu med henne som älskarinna. Paul, tiden hade bort min frus behå och var smeka hennes KÄCK bröst.

Efter ett par minuter av Christina slipning hennes röv i min näsa och mun hon sa att jag inte förtjänade något mer av hennes röv och gå ta min frus älskare byxorna så jag kunde se vad en riktig kuk var tänkt att se ut och vad skulle vara knullar henne och min fru senare på kvällen. Jag blev upphetsad vid tanken på att jag kunde se honom knulla både min fru och Christina och gick över direkt. När jag tog hans byxorna frågade han mig om jag skulle njuta av att titta honom knulla skiten ur min hustrus vackra fitta. Jag försäkrade honom att jag skulle och han kallade mig en liten tik och berättade om jag var tur att jag skulle få suga hans sperma ur min frus fitta. När jag tog hans byxor från min fru var oroligt med hennes off på samma gång. Hon hade aldrig knullat en annan man innan och hennes trosor var blöta i förskott.

Jag märkte Paulus hade inga underkläder på och hans kuk var fortfarande slak men hängde ner minst 6 inches. Det var nästan lika lång mjuk som min var hård och det var mycket tjockare också. Christina kom över och drog min frus trosor ner för att avslöja hennes mjuka, kala, vackra fitta. Hon förde dem förbi min näsa och jag girigt sniffade sina varma doft. Hon sa åt mig att klä av och lägga min frus trosor på som den tik jag var. Det gjorde jag och de märkte min kuk var hård som en sten och min pung var svullna upp full av cum eftersom jag varit bortrest ett par dagar. De sa att jag hade en anständig storlek kuk men berättade för mig hur liten den var jämfört med Paul monster tanke på att han var nästan lika lång tid och redan tjockare och var inte ens svårt ännu.

Min fru flinade åt mig och sa att hon var redo för en jävla bra från Paul's kuk så jag bättre kommer till jobbet och suga honom hårt så att hon kunde knulla honom. Jag är inte gay så det var obehagligt för mig. Hon upprepade själv och kallade mig en liten tik i hennes trosor som var indränkt med hennes heta safter från bara tänker på jävla Pauls kuk och strängt sa åt mig att göra det eller annat. Jag tog hans kuk halta i min mun och började suga tills det blev så mycket jag kunde inte hålla den i min mun längre. Det dök upp och växte till full storlek och Christina sa åt mig att suga hans tjocka cum-fyllda bollar som var på väg att pumpa hela sin last av SPERMA i min frus livmoder. Jag sög på hans kulor och wow jag kunde känna belastning av cum byggts upp inuti. Christina ringde mig en bög kuksugare och skrattade.

Min fru berättade att hon ville se till att hon skulle ge mig ett bra creampie att äta så hon hade Paul över varje kväll jag var borta och sög honom tills han var på väg att cum men aldrig låta honom avsluta och insisterade han vänta på ikväll. Han var bra och klar och nu angelägen om att kunna hålla hans svullna kuk i min frus varma fitta. Hon kysste honom igen och sa åt mig att lägga ner. Det gjorde jag och hon satt vänd Paul med hennes arsle på mitt ansikte och sa åt mig att börja slicka hennes röv och lukta hennes heta fitta. Hon insisterade jag andas genom näsan så min tunga kunde hålla igång och därför vill jag känna doften av hennes drypande fitta medan hon knullade. Hon sa att jag hade turen att få en så bra bild av hennes svullna fittläppar om att bli knullad av Paul och det var så nära som jag fick vara att hennes fitta tills hon var full av hans sperma.

Jag fortsatte att slicka som Paul flyttade in Han satte spetsen på hans kuk rätt upp röra min frus fitta och sa åt mig att be honom att knulla min fru. Jag agerade som jag aldrig hört honom och kände mig ganska generad och förnedrad av denna punkt och sedan Christina tog tag i mina kulor och klämde tills jag drog min mun borta från min hustrus röv och började inlaga för honom att du knulla min vackra hustru och göra henne cum och tackade honom för att spara upp hans säd pumpa in i min frus livmoder. Han kastade i henne och hon stönade och hon körde hennes arsle tillbaka på min mun. Hon bad Paul att knulla henne hårt och fylla henne med sin sperma. Han drog sin kuk ut som det lyste med min frus söt juice och drog det över mitt ansikte och kastats tillbaka i henne. Han stönade högt och berättade hur mycket han njöt knulla hennes trånga fitta.

Paul pumpade in och ut ur hennes för nästan tio minuter och under denna tid min fru hade tre orgasmer och hennes safter, blandat med Paulus precum, droppade ner på mitt ansikte. Christina sa åt mig att se till att jag slickade upp alla safter som rann ner till min frus röv som jag fortsatte att äta sin svettiga rövhål. Hans sperma smakade salt, varmt och tjock, men jag hade inget emot att det var blandat med min frus söt nektar. Christina hade ett tag i min pung och pressade och sa åt mig att inte missa en droppe. Min fru sa åt mig att bli redo för min creampie jag bad om och tog tag i Paul's ass och skrek högt när hon tvingade honom in och ut ur henne. Han sa att han inte kunde hålla det längre och stönade och bucked när han fyllde min hustru med sin massiva heta belastning av cum. Han drog ut och klämde den sista biten av cum på mitt ansikte och min hustru drog sig tillbaka och körde henne används fitta i min mun och sa åt mig att börja suga som cuckolded lilla creampie cum-slampa jag var. Christina kramade min pung igen som jag tvekade och jag slickade och sög och svalde som jag blev tillsagd. Min fru slutare i en orgasm och hennes och Pauls tjocka safter rann in i min mun och ner halsen. Min fru skrattade och kallade mig en tik och sa åt mig att vänja sig för att hon gillade det så mycket och skulle göra det till en rutin.

Christina reste sig och sa att hon var så kåt att det var hennes tur att ha lite kul. Hon knäböjde framför min fru och smekte hennes bröst när hon stack sin tunga ner min frus hals. Min fru körde hennes fitta ytterligare i min mun och verkade verkligen kunna njuta kysser en annan kvinna. Christina rullade bakåt och särade på benen avslöjar hennes lika vackert rakade fitta och frågade om min fru skulle gå ner på henne. Min fru skyldig villigt och använt hennes tunga att massera Christinas klitoris.

Christina stönade av njutning och berättade Paul att hålla mig sysselsatt medan hon hade hennes tur med min fru. Paul reste sig, tog mig i fötterna, drog mig mot honom, knäböjde och tog mig i bollar. Han sa att jag inte fick titta på min fru med Christina och drog upp mig från min pung så jag var på mina händer och knän. Han stack sin kuk i min mun och sa åt mig att njuta suger resten av min hustrus safter bort det eftersom det var det enda kuk som skulle knulla min fru från och med då om han sa så ... och han försäkrade mig att om han någonsin gjorde låta en annan kuk att knulla min frus vackra fitta skulle det inte bli min.

Jag kunde höra Christina stönar högt som min fru fortsatte sin magi. Paulus nämnde hur het två av dem var tillsammans när han såg showen. Han tog mig i håret på baksidan av mitt huvud och thrusted hans monster kuk in och ut ur min mun sträckte. Jag hörde Christina går in orgasm och min fru flämta hur varmt hon var.

Paul frågade om jag ville se hans stuteri knulla en annan tjej för att han säkert ville ha mer praktik innan sova med min fru igen. Jag nickade och han drog sin kuk ur min mun och gick och stack hans kuk rätt i Kristinas fitta som hon flämtade och lutade sig fram till honom. Min fru sa att hon visste att jag hade alltid velat knulla Christina och se på när hon lät Paul har hans väg med henne. Hon sa också att jag hade bättre inte ens att jag skulle ha en chans att jävla Christina eller någon annan tjej eftersom det inte fanns något sätt att det skulle hända, jag var fortfarande sin tik och jag var den som ville att hon skulle vara det här sättet så jag skulle bättre vänja sig.

Paul tog inte lång tid innan den töms sin mutter i Kristinas kärlek hål. Han drog ut och gick över till min fru, plockade upp henne och gick mot sovrummet. När han lämnade rummet sa han till Kristina för att rensa upp och sedan ansluta sig till dem för natten.

Christina suckade och berättade att hon inte tyckte om att höra från min fru att jag alltid ville knulla henne. Hon berättade strängt för mig att jag var en pervers för att titta på henne bli knullad av Paul och sa att jag hade bättre vänja sig suga hans kuk för att det skulle hända mycket oftare. Hon sa att trots att hon var arg på mig att hon skulle vara trevligt och ge mig en present. Hon fick mig att lägga mig ner på rygg och hon stod över mig och lät Paulus ut cum sekret från hennes fitta som används och droppa ner på mitt ansikte när jag tittade upp på henne sinnligt grenen. Hon berättade för mig att var det enda sättet jag skulle smaka hennes söta fitta juice och börja runkar eftersom hon ville träffa mig cum på mig innan hon gick till sängs. Jag kände mig förödmjukad men min kuk var dunkande så mycket jag tog tag i den och började smeka. När hon var nöjd alla hade cum läckt ut från henne, hon böjde sig ner och torkade sig ren på mitt hår. Hon sa att hennes arsle var svettig från jävla bra hon fått från Paul och lät mig slicka den med min tunga medan jag avslutade mig bort. Jag slickade hennes hål och smekte mig till orgasm och kom över min mage. Hon tog min hand och använde mitt finger för att skopa upp några cum och stack den i min mun. Hon reste sig och sa till mig när de vaknade på morgonen den plats hade bättre rensas upp och äta frukost redo. Naturligtvis var jag bara vara klädd i ett par min frus trosor och skulle vänja sig vid mitt nya liv eftersom det bara var att få spännande ...


   
Citera
Ämnesstartare

Google translate?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

även om hon alltid var villig att låta mig knulla henne om hon var på humör eller inte.

awwwww det är lööve det


   
SvaraCitera
time
 time

snäll kråka:

varm och kåt kyrka flicka.

snäll kråka:

Efter ett tag var det kön fortfarande stor men min fru verkade inte vara i det längre.

snäll kråka:

(rakad skallig med undantag för en liten välpreparerade band upptill).

snäll kråka:

slagits på av trevägs-åtgärder

snäll kråka:

Jag började genom att tigga min fru att låta mig äta hennes fitta. Hon tyckte inte att jag ska gå ner på henne eftersom hon växte upp att det inte var naturligt och hon ville inte att jag ska förvänta huvudet i gengäld.

snäll kråka:

jag skulle älska för henne att göra mig sin tik och insisterar jag äta henne till orgasm.

snäll kråka:

Massor av stora kuk.

[tard]


   
SvaraCitera

snäll kråka:

kyrka flicka

här slutade jag läsa[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Google translate


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns lite engelska delar i novellen men jag tror ni förstår vad jag menar...

Riktigt snuskig berättelse det här.


   
SvaraCitera

Kollar hällre på porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Kollar hällre på porr

Var inte lat nu, det må vara lite lång men när man väl kommer in i den kommer du njuta!


   
SvaraCitera

snäll kråka:

Var inte lat nu, det må vara lite lång men när man väl kommer in i den kommer du njuta!

gillar inte njutning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

awwwww det är lööve det

Eller huuur!


   
SvaraCitera

aböw denna borde predikas i kyrkan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

aböw denna borde predikas i kyrkan

Tack så mycket


   
SvaraCitera

så tråkig var den


   
SvaraCitera