Aviseringar
Rensa alla

min fucking äckliga morbror som tafsar på mig!!


Ämnesstartare

Är på hotell med min morbror, Vi åkte hit imorse o ska sova här o sedan åka hem imorgon kväll. Trodde det skulle va askul men har haft ångest hela jäkla Dagen, han har att på mig lixom hållt om mig när jag låg i sängen helt utslagen efter aöl simmande, här i hotellet finns det bara en dubbelsäng, blir så jävla äcklad o han frågar helatin om jag älskar honom o ber mig ligga närmare men går inte med på det.. Asså jag fattar inte, det är så fucking äckligt o ja ångrar att jag hängde med från början, han är ju så jävla gammal o när vi drog ut för en stund sedan var jag tyst typ hela vägen, asså jag är rädd o äcklad o har ångest, duschat två gånger idag ba för att han vart för nära.. Får panik!  Nån som vet vad jag ska ta mig till??


   
Citera
reben

ring dina föräldrar ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta för dina föräldrar ja Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Följ rebens råd. Prata med dina föräldrar om det. Inte okej. Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa gång han tafsar på dig , skrik till som bara den . Då kommer  han kanske sluta om han har ngt vett i huvudet 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ofta man åker iväg och bor med sin morbror på hotell bara sådär, dessutom delar rum och säng.. vill höra backstoryn. 


   
SvaraCitera

Euw vad äckligt! Lycka till inatt, tänk om han kryper ner i din säng eller nått. Nä uscha, säg till dina föräldrar direkt när du kommer hem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinky story bro ...happy ending  ! 


   
SvaraCitera

Men huvva! Lätt inte alls vidare trevligt. Säg till om du vill prata av dig eller nåt. Pm:a då.
Men varför delar du rum med din morbor?


   
SvaraCitera

Aaron:
kinky story bro ...happy ending  ! 

det här är off topic men är så fruktansvärt nyfiken på varför du gör två(?) mellanslag innan skiljetecken sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
ring dina föräldrar ?

Jag kan ju inte o asså jag blir ju aldrig ifred o dessutom hur jävla pinsamt är inte det? Liksom säga till min mamma att hennes brorsa gjort så så så, 


   
SvaraCitera

NicoleF:

Jag kan ju inte o asså jag blir ju aldrig ifred o dessutom hur jävla pinsamt är inte det? Liksom säga till min mamma att hennes brorsa gjort så så så, 

fast det måste du ju faktiskt berätta för henne. du har inte gjort fel, det är han som inte kan bete sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Jag kan ju inte o asså jag blir ju aldrig ifred o dessutom hur jävla pinsamt är inte det? Liksom säga till min mamma att hennes brorsa gjort så så så, 

Men prata med morsan när du väl är hemma. Det kanske inte är en lätt sak att prata om, men rätt ska vara rätt. Och det är han som gjort fel, inte du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ofta man åker iväg och bor med sin morbror på hotell bara sådär, dessutom delar rum och säng.. vill höra backstoryn. 

Asså jag behövde komma hemifrån för några dagar sedan bråkade jag grymt mycket med min morsa, han sa att han kunde ta mig till en annan stad under två dar så jag får komma bort, det var där borta i hotellet som vi fick ett rum o i det rummet finns det bara en enda säng åt oss båda vare nog tänkt, asså det är så jäkla äkligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Jag kan ju inte o asså jag blir ju aldrig ifred o dessutom hur jävla pinsamt är inte det? Liksom säga till min mamma att hennes brorsa gjort så så så, 

Ring från toaletten? Han följer väl knappast med dit. Bättre att det ev blir pinsamt än att riskera att han våldtar dig eller liknande.


   
SvaraCitera