Aviseringar
Rensa alla

Min gammelfarmor jag aldrig träffat


Ämnesstartare

Min gammelfarmor som jag är döpt efter har jag aldrig träffat. Det ligger en släktfejd bakom det där, men jag tror inte att min pappa och farfar har något emot henne längre. Men i dag insåg jag mer än någonsin att jag kommer ångra mig om hon dör och jag aldrig hann prata med henne, så jag smsade pappa och bad om hennes telefonnummer. Han sa "kul, men vi får prata mer om det i morgon innan du får det" .
Vad ska jag säga? Tänk om hon blir arg? Eller ledsen för att jag representerar en släkt som knappt hör av sig? [chocked]


   
Citera
Ämnesstartare

Hängde inte med där.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Musica:

Eller ledsen för att jag representerar en släkt som knappt hör av sig? [chocked]

Du är inte din släkt. Hon blir nog bara glad över att du vill ta kontakt. Oroa dig inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror nog hon bara blir glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Du är inte din släkt.

nej... tack[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror nog hon bara blir glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Musica:

Eller ledsen för att jag representerar en släkt som knappt hör av sig? [chocked]

xsaosinx:

Du är inte din släkt.

Fru Musica:

nej... tack[rolleyes]

Ge mig inte sarkasm när jag försöker hjälpa dig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var inte sarkasm, bara en insikt! du har så rätt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Musica:

det var inte sarkasm, bara en insikt! du har så rätt så.

Ja, okej. Hoppas att det går bra med din gammelfarmor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

taack[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte alls hon blir arg 🙂 Visa henne att du är en egen person med egna åsikter och tankar! Och då förstår hon säkert!
Och tänk också på att även om hon skulle bli arg så har du ju ändå testat! Om du inte testar kommer du ju alltid undra hur det skulle blivit! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får inte träffa henne...


   
SvaraCitera

varför får du inte träffa henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vuxensnack:
"vi har inte så bra kontakt med henne. vi tar upp det igen efter sommaren."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fjantigt av dina föräldrar att inte låta dig träffa henne. Deras bråk har ju ingenting med dig att göra. Slå upp hennes nummer själv och kontakta henne.


   
SvaraCitera