Aviseringar
Rensa alla

Min granne och jag


Ämnesstartare

stod och rökte, men jag rökte snabbare än honom så han skulle bjuda mig på ett bloss, såg att han rullade eget så frågade å han bah aa det är jazztobak

ja ba sry tål ej

dodge the bullet JAAAAAAOOOOOOOOO!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

snällt av hnm på 1 sätt men inte så genomtänkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jazztobak till folket!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åguuuuu tur att jag frågade hade blivit förjävla arg om jag blev nedknarkad, dålig stämnning osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

åguuuuu tur att jag frågade hade blivit förjävla arg om jag blev nedknarkad, dålig stämnning osv.

Men seriöst ja, egentligen borde hen ha saft att det var jazztobak innan hen erbjöd dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

hen

varför skriver du hen när det redan är klart att det är en han? 😮


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Men seriöst ja, egentligen borde hen ha saft att det var jazztobak innan hen erbjöd dig.

ba för att du vill bli kallad för 1 "hen" så kanske ej d1 personen vill bli kallad för d?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

ha saft att det var jazztobak innan hen erbjöd dig.

Aa jag tycker nästan det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du hade la kännt skillnad på smak o styrka direkt ellä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

varför skriver du hen när det redan är klart att det är en han? 😮

För att jag ville? Får jag inte det eller?

Blivande_japan:

ba för att du vill bli kallad för 1 "hen" så kanske ej d1 personen vill bli kallad för d?

Mhmh, för det är så viktigt att ALLTID veta om personen har en KUK eller FITTA mellan benen.

Dan_the_ironman:

Aa jag tycker nästan det [blush]

Saft. [blush] Fan vad jag älskart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att jag ville? Får jag inte det eller?

Fick jag inte undra då?

Ensamvargen:

Mhmh, för det är så viktigt att ALLTID veta om personen har en KUK eller FITTA mellan benen.

Men spelar det någon roll om man vet eller ej? I normala fall så vet man det, man borde behandla personer likt oavsett kön, men man behöver ju inte radera könen bara för det, det blir ju mer som dubbeldiskriminering.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Mhmh, för det är så viktigt att ALLTID veta om personen har en KUK eller FITTA mellan benen.

personen kanske ej vill definieras som en "hen" på samma sätt som du ej vill definieras som en "han"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

men du hade la kännt skillnad på smak o styrka direkt ellä

ja men man drar ju bloss reflexmässigt jueh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Fick jag inte undra då?

Jo, klart du får.

oatsreuvaue:

Men spelar det någon roll om man vet eller ej?

Ja.

oatsreuvaue:

I normala fall så vet man det, man borde behandla personer likt oavsett kön

men det är inte så fördommar och normer fungerar.

oatsreuvaue:

men man behöver ju inte radera könen bara för det, det blir ju mer som dubbeldiskriminering.

Jag vill inte radera några kön, om du nu inte menar könsroller för dom vill jag radera. Nej, det blir inte dubbeldiskriminering, "Jag diskriminerar både män och kvinnor och queers och andra, dvs, behandlar alla lika." [shake]

Blivande_japan:

personen kanske ej vill definieras som en "hen" på samma sätt som du ej vill definieras som en "han"

Fast nu inkluderas ju både han och hon till viss del i hen, då det är ett könsneutralt pronomen som faktiskt kan användas om män, kvinnor, queers och alla andra oavsett av vad de vill kalla sig.


   
SvaraCitera