Aviseringar
Rensa alla

min granne ser mig när jag byter om ibland


kachin
Ämnesstartare

tror jag

men jag orkar inte dra för gardinerna, blir så deppigt och mörkt
dessutom ser han att jag drar för gardinerna så då vet han att jag också kollar in i hans vardagsrum jämt och ständigt

arrrrrrrrGHHHHHHH jävla fönster gillar dig [love][mad] eller vet inte


   
Citera
kachin
Ämnesstartare

har ni liknande erfarenheter???


   
SvaraCitera

kachin:

har ni liknande erfarenheter???

Ja, för det är sjukt hur bra insyn det är här!! Har börjat släcka lampan nu när det blir mörkt så fort ute för annars ser man ju in lättare om det är tänt. Bra grej!!


   
SvaraCitera

uhm, ibland när jag går ur duschen och vidare till mitt vardagsrum så tänker jag inte alltid på att det är ett stort fönster ut mot gatan, och spårvagnshållpaltsen ligger typ 10 meter från mitt fönster. Men ah, man ser ju inte lika bra in som ut, och annars bjuder jag dem på det [blush]


   
SvaraCitera

Japp, undrar hur många gånger min granne, eller andra som bara passerar för den delen, har sett mig med iklädd väldigt lite eller inget alls. Har ett fönster mot grannen och ett ut mot vägen, brukar glömma bort att dra ner gardinerna osv.


   
SvaraCitera

FLAXA ME BRÖNA BAH WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

soundsystem:

Har börjat släcka lampan nu

kör med på det ibland.. men man vill ju kunna se lite [sad]

Budolicious:

och annars bjuder jag dem på det [blush]

[wink] Har också ett välplacerat fönster utanför badrummet, alltid lika spännande att gå ut där på väg till sovrummet


   
SvaraCitera

I min förra lägenhet hade huset innanför insyn i mitt sovrum. Tänkte inte alltid på att dra för gardinerna och kom på grannen vid ett x antal gånger stå och tjuvkika bakom sina egna gardiner.


   
SvaraCitera

min granne brukar se när jag byter hand


   
SvaraCitera

Är ni grannar eller? [blush]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

nubbie:

Har ett fönster mot grannen och ett ut mot vägen, brukar glömma bort att dra ner gardinerna osv.

o du är helt lugnt med detta??[blush]

malber:

kom på grannen vid ett x antal gånger stå och tjuvkika bakom sina egna gardiner.

fyfan. sånna grannar vill man inte ha [no-no]

dazed:

min granne brukar se när jag byter hand

[censur][bigsmile]


   
SvaraCitera

Haha, jag ser när min granne kollar på HD-porrfilm på sin stora datorskärm [shake]


   
SvaraCitera

kachin:

o du är helt lugnt med detta??

Alltså jag vet ju inte om de faktiskt har tittat någon gång och när jag väl kommer på att dra ner är det ju redan försent, känner typ "åh nej" men jag känner inte grannarna så bra och träffar sällan på dem [blush]. Visste jag att de stod och kikade hade det dock varit obehagligt.


   
SvaraCitera

Budolicious:

uhm, ibland när jag går ur duschen och vidare till mitt vardagsrum så tänker jag inte alltid på att det är ett stort fönster ut mot gatan, och spårvagnshållpaltsen ligger typ 10 meter från mitt fönster. Men ah, man ser ju inte lika bra in som ut, och annars bjuder jag dem på det

Man ser ju typ ingenting in hos dig om du inte trycker näsan mot rutan eftersom du bor "högt" upp :s

Min lgh har 2 fönster mot en backe alla (typ 5 lägenhetshus) genar över, jag bor längst ner och man ser typ hela lägenheten ifrån den backen gahaha. Dumt för mig som brukar vara lättklädd/oklädd hemma. Ser nästan lika bra in i tredje våningen också, men brukar tända en lampa mot mina trasiga persienner så har man insynsskyddat vardagsrum/sovrum iaf. Bara passa sig när man ska på toa.

Har säkert flashat för många. FÖR många.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Man ser ju typ ingenting in hos dig om du inte trycker näsan mot rutan eftersom du bor "högt" upp :s

Du är en dålig stalker [sad]


   
SvaraCitera