Aviseringar
Rensa alla

min granne ser mig när jag byter om ibland


Budolicious:

Du är en dålig stalker

Va? Man ser ju typ bara taket :s


   
SvaraCitera

elverpigen:

Va? Man ser ju typ bara taket :s

Man ser min tv från vagnen [smile]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

nubbie:

Alltså jag vet ju inte om de faktiskt har tittat någon gång och när jag väl kommer på att dra ner är det ju redan försent, känner typ "åh nej" men jag känner inte grannarna så bra och träffar sällan på dem [blush]. Visste jag att de stod och kikade hade det dock varit obehagligt.

okej[cute] mjo om de verkligen står och glor är det obehagligt. jag och min granne har mer en "ops-råkade-se-dig[blush]"-relation, inget obehagligt över det liksom. (eller [badgrin])


   
SvaraCitera

Budolicious:

Man ser min tv från vagnen

Ok är en dålig staller [sad]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Ok är en dålig staller

Och då hänger du ju rätt mycket bland hästar


   
SvaraCitera

kachin:

"ops-råkade-se-dig[blush]"-relation,

Utifrån din synvinkel kanske [wink][blush].

Men nä, inte så väldans farligt om de bara skulle skymta någon gång.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Och då hänger du ju rätt mycket bland hästar

Haha [sad]


   
SvaraCitera

spela denna högt så han hör [love]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

nubbie:

Utifrån din synvinkel kanske [wink][blush].

[censur] fast det är nog jag som kikar mest [blush] vet nästan för mycket om honom. På somrarna dricker han väldigt mycket mariestads-öl, sitter på en stol utanför dörren eller går omkring med den. De dagliga cigg-pauserna har alltid funnits där, oftast står han i ett speciellt hörn som jag tror är skyddat från vinden. Sen har jag sett han i endast kallingar ([blush]) några gånger i vardagsrummet...

nubbie:

Men nä, inte så väldans farligt om de bara skulle skymta någon gång.

nä precis, det är ju helt naturligt osv [cute]


   
SvaraCitera

kachin:

fast det är nog jag som kikar mest [blush]

Men kachiiin då [blush][blush].

kachin:

vet nästan för mycket om honom

Haha [love].

kachin:

Sen har jag sett han i endast kallingar ([blush]) några gånger i vardagsrummet...

Ujuj, är det en trevlig syn då? [blush] Värsta guldläget om det hade varit en tjusig pojk på sisådär 20 år [blush].


   
SvaraCitera

Har mitt rum på översta våningen så tror inte man ser in så mycket från vägen.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

nubbie:

Men kachiiin då [blush][blush].

låter sjukt creepy nu haha. men jag har mitt skrivbord + dator framför fönstret så jag tittar ofta ut, o blicken dras ju dit det händer något hehe.

nubbie:

Ujuj, är det en trevlig syn då? [blush] Värsta guldläget om det hade varit en tjusig pojk på sisådär 20 år [blush].

nje tyvärr [n] 35-årig småbarnsfar.. verkar inte vara gym-typen osv... En tjusig pojk hade ju varit något [wink]


   
SvaraCitera

kachin:

låter sjukt creepy nu haha. men jag har mitt skrivbord + dator framför fönstret så jag tittar ofta ut, o blicken dras ju dit det händer något hehe.

Äsch då, har sett in till mina grannar x antal gånger också när det hänt grejer pga har sängen vid det fönstret Dold text: hehehehehe [blush][blush][blush] vad snuskigt det lät.

kachin:

nje tyvärr 35-årig småbarnsfar.. verkar inte vara gym-typen osv... En tjusig pojk hade ju varit något

Attans. Hade det varit en pojk hade man kanske blivit den där obehagliga som gömmer sig bakom gardinerna! [blush]


   
SvaraCitera

En granne här sade att när jag inte är hemma brukar min katt sitta i fönstret och spana jättelänge. "Ibland över två timmar!". Sitter hon och tittar in genom mitt fönster i två timmar eller vad?
Bodde granne med läskiga tonårspojkar när jag själv var i runt samma ålder. Om de stod på en mur som stod på en liten mur nedanför mitt fönster kunde de se upp i lägenheten. ÅH DÄR ÄR DIN GRANNE I BARA MORGONROCK!! Hörde jag en gång. Blev rädd. Idag hade jag ju gått ned och ba wtf. Eller åtminstone wtfakat på balkongen.
Har flera ggr sett en gubbe med kikare luta sig utför sin balkong och stirrat mot huset jag bodde i när jag gick ut bakvägen. Helt ogenerat stod han där. Det fanns rätt många unga tonårstjejgrannar ovanpå mig så han hade väl julafton varje dag där.

kachin:

dessutom ser han att jag drar för gardinerna så då vet han att jag också kollar in i hans vardagsrum jämt och ständigt

hur skulle han veta det?


   
SvaraCitera

Tänker nu på den där filmen Rear Window. Fast jag har bara sett den med den handikappade mannen i nyproduktionen, åhh vad heter den???


   
SvaraCitera