Aviseringar
Rensa alla

Min grannes...


Myksa:

Borde vara körkort på hund helt enkelt. Och barn med.

+ katter!!!

Geigerzähler:

Att ha djur ska vara en klassfråga, ja. Det är ingen jävla rättighet att ha djur.

Ja, fast är man fattig och försakar en massa åt sig själv och ger allt till djuren så tycker jag att de ska få ha djur.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

chihuahuor

Tycker de är läskiga för det är så jäkla uppenbart att de inte borde få existera. DE är så mycket emot Darwin och allt. De är inte skapta för att leva. [n]

isola:

+ katter!!!

[y]
Och datorer och högklackade skor. [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Tycker de är läskiga för det är så jäkla uppenbart att de inte borde få existera. DE är så mycket emot Darwin och allt. De är inte skapta för att leva.

Ne. Mamma har jobbat på djursjukhus dom fick in flera chihuahuor som brytit benen av att hoppa ner från typ soffan eller sängen. Det är fan inte en hund man har om den bryter benen av att hoppa ner från en soffa :S


   
SvaraCitera

isola:

Ja, fast är man fattig och försakar en massa åt sig själv och ger allt till djuren så tycker jag att de ska få ha djur.

Eller helt enkelt sparar pengar innan man köper djuret och kontinuerligt lägger undan pengar i en buffert - som man förstås till stor del fått ihop innan inköpet [y]
Kör på den metoden själv iom att jag är en fattig jävel som inte kan hosta upp pengar lite hur som helst annars. Funkar finfint.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Det är fan inte en hund man har om den bryter benen av att hoppa ner från en soffa :S

Får inreda japansk eller indiskt. [y]
Nä de är läskiga, riktiga missfoster.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

jaså 🙁

Japp.

isola:

+ katter!!!

Ja, alla djur tycker jag.

isola:

Ja, fast är man fattig och försakar en massa åt sig själv och ger allt till djuren så tycker jag att de ska få ha djur.

Kilowatt:

Eller helt enkelt sparar pengar innan man köper djuret och kontinuerligt lägger undan pengar i en buffert


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Japp.

Blev lite ägd där alltså.


   
SvaraCitera

Tyckte det här var kul:

http://www.minchihuahua.net/artiklar_det.asp?id=118

"Andra aspekter på Chihuahuans temperament är den misstänksamma attityden mot främmande människor. Annars är Chihuahuan extremt nyfiken, snabb att lära sig och svarar bra på träningar av olika slag.
Den konservativa attityden gör Chihuahuan till en bra vakthund."


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

..hund är jobbig och skäller och grannarna gör inte ett skit.

Men hur bor du? 😛 är hunden som skäller inomhus eller utomhus? lägenhet? villa i bostadsområde?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Borderterriern har tydligen kramper

True dat. Epilepsianfall som utlöses av köttprotein i för stora mängder. Riktigt läskigt [sad]


   
SvaraCitera

isola:

+ katter!!!

Nä, katter är smarta och självständiga, borde vara de som ska ha körkort för att ha människa. 🙂

Miceparade:

Tycker detta borde gälla barnafödande ist, så att folk som enbart har råd och vett får skaffa barn.

Ja, tycker många bara är elaka mot sina barn som om de inte vill ha barn, och sen finns det de som egentligen inte har tid att ha barn och lämnar sina barn till dagis som är som överfyllda fängelsen där de får vara hela dagarna så de bara träffar sina föräldrar 1 timma på kvällen innan de ska sova typ. Det är inte rätt. Mammor ska ha tid att ta hand om sina egna barn, laga mat, diska, tvätta osv, för det är ett helt jobb i sig, i dagens samhälle där alla måste arbeta hela tiden som robotar har ingen tid att leva, skaffa barn, umgås med sina barn eller nått ju. 🙁


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Mammor ska ha tid att ta hand om sina egna barn, laga mat, diska, tvätta osv, för det är ett helt jobb i sig,

ERU KRISTDEMOKRAT LR???[mad]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

ERU KRISTDEMOKRAT LR???[mad]

Vet inte, sverigedemokrat kanske... de verkar vara mer traditioniga, konservativa och kristdemokratiga än kristdemokraterna som anpasar sig efter moderaterna hela tiden bara. [sad]
Men Reinfeldt vill visst också ta oss tillbaka till det goda 50-talet. 😀
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article7701156.ab


   
SvaraCitera

SaltaKätzchen:

Men Reinfeldt vill visst också ta oss tillbaka till det goda 50-talet. 😀

Rejoice! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatsumi:

Men hur bor du? 😛 är hunden som skäller inomhus eller utomhus? lägenhet? villa i bostadsområde?

Vad spelar det för roll?!

framtidstron är död:

Den konservativa attityden gör Chihuahuan till en bra vakthund."

Ja, det är ju en vakthund från början.


   
SvaraCitera