Aviseringar
Rensa alla

Min historia-Hjälp


Ämnesstartare

Tjoo! Om någon har läst mina tidigare trådar tjatar jag väldigt mycket på min livsstil. Jag är som sagt  en "Gamer" men om jag skulle få välja skulle jag spela fotboll. Då tänker ni säkert  "men börja då, vad är problemet?" Jo... redan sen jag gick i 4:an blev jag konstig då jag började tänka alldeles för mycket och grinade och skolkade för att jag var rädd... vi byte skola och jag stortrivdes. Men på dom senaste åren har det kommit tillbaka fast lite annorlunda.  Man kan säga att allt är en blandning av socialfobi och ångestattacker samt stress.

Jag lider inte av det hela tiden men väldigt ofta. Det som händer när  får såna attacker är att det sticks och kliar i kroppen som att det skulle vara något varnings tecken. Sedan börja tänka och tänka på allt som finns och bara hatar mitt liv och är rädd. Folk märker inte när det händer förutom att jag svettas som fan. Jag klarar inte av att klippa mig utan att jag blir orolig och svettas.. varför vet jag inte 🙁 Inte att fira min storebror eller hälsa på släkten klarar jag av utan att svettas och bli orolig.  Jag blir extra orolig när jag är understimulerad. Annars har jag inga problem att vara med min brorsa te.x om han bara hälsar på helt random. Men om ett datum är satt går det åt helvete typ. Hela vintern var jag hemma ifrån skolan för att  det blev såhär. Men allt blev bättre så jag klarar av att gå dit utan att känna sådär vilket är super men då känns det som att jag byter oroligheten till något annat. Jag blir så arg och min dröm är att lyckas i skolan  och vara ute och ha en riktig rolig hobby utan att vara orolig och svettas av alla tankar. Har ni några tips på vad jag kan göra innan jag ger upp allt! Men tack på förhand 🙂  


   
Citera
Ämnesstartare

Kontakta  psykiatrin direkt eller be läkare på din vårdcentral att remittera dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och varför taggar du detta med spice och psykos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Och varför taggar du detta med spice o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Och varför taggar du detta med spice och psykos?

Jag vet inte faktiskt! Det kom bara upp men ska redigera nu.


   
SvaraCitera