Aviseringar
Rensa alla

Min hobby är djur fakta


Ämnesstartare

Jag är bara bäst på att skriva djurfakta som t.ex. Om Kängurun som jag ska skriva om snart. Jag undrar om någon vill ha lite djur fakta om sitt favvo djur så kan jag skriva det till dig. Skriv då gärna i tråden.

Så nu ska jag skriva om Kängurun så mycket ungefär kommer jag skriva till er:
Fast inte riktigt så mycket

Känguru är inget man ska ha som husdjur.
Den lever bl a i Australien.
Kängurun har några sidor men dom kan man nästan gissa hur dom ser ut. På den främsta sidan sitter huvudet. På huvudet finns två ögon men vilken färg dom har på dom det är olika. Känguruns mun har jag inte lärt mig vad den heter. På den bakersta sidan sitter svansen den använder dom när dom ska hålla balansen när dom hoppar. Känguruns färg är brun den kan vara jätte många sorters brun.
Kängurun har två ben och två armar. Benen dom står och hoppar på är väldigt starka.
Kängurun har en pung också inte en sån killar har utan en pung som kängurun föds i.


   
Citera
Ämnesstartare

ja vill ha läro rik jur fakta om juret iglekottis

tackar på för hand från erik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Google is my friend [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vilken jobbig text.. skriver också fakta, men det kan bero på att jag äger en kattcommunity.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Djur och Husdjur


   
SvaraCitera

aspie:

Jag undrar om någon vill ha lite djur fakta om sitt favvo djur så kan jag skriva det till dig. Skriv då gärna i tråden.

Vill gärna ha fakta om katter och olika kattdjur. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Jag undrar om någon vill ha lite djur fakta om sitt favvo djur så kan jag skriva det till dig. Skriv då gärna i tråden.

Kameler och pingviner. [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

tackar på för hand från erik

Igelkottar ger myket nyta. Dom gillar löv. Omdu har eni gelkotte kan du je den en glitterförsedd korg för den att vila i.

De är b lyga och mäst ute på natten. De är upptagna och harh yfsat myket att göra-. Slarviga. Kända för att ha lopper

Ilove you iglekottar. Fast man säger: hedgehog på engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, ge mej fact om wbc:en 1 mkt selsynt jur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

iglekottar

ok då vet ja 1 del mer om dem, såg nemligen en kottis som promenera på vegen när ja jogga 😛 tyckte den va veldi söt :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera