Aviseringar
Rensa alla

Min hund käkade en rätta [chocked]


Hahahaha! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

jaag_91_:

Det va en sån där näbbråtta.

Hon verkar inte må dåligt direkt xD Men hon kissade samtidigt som hon åt den [confused]

Heter det inte näbbmus? Jag är ingen expert men jag tror att råttor är mycket större... Om din hund värkar må bra är det väl antagligen ingen fara, men jag menar, borde den inte typ leva vidare i magen? Fast iför sig så finns väl inte syre i magen och osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Och nej det är inte farligt men chansen finns att hunder spyr ganska rejält efter, är dock inte alla som gör det. ^^

Jag ska ut å hålla mig härifrån med andra ord så jag slipper torka spyor xD

Vision:

Heter det inte näbbmus? Jag är ingen expert men jag tror att råttor är mycket större... Om din hund värkar må bra är det väl antagligen ingen fara, men jag menar, borde den inte typ leva vidare i magen? Fast iför sig så finns väl inte syre i magen och osv.

Hehe vore ju kul om den börja sparka typ som en bäbis xD nä men det är magsyror å skit som är frätande å som sagt inge syre så den dör nog ganska fort

Imoon:

HAHHA xD Näbbmus xDxDxD

Besserwisser [sad]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Besserwisser

Haha, hur var det med krokodil/isbjörn nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men varför kissa hon när hon åt den? hon brukar inte kissa inne å hade precis vart ute [tard]

Fick hon typ orgasm eller nått? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Haha, hur var det med krokodil/isbjörn nu då?

[ops]

Men svara på den frågan ovanför här!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

!

[tard]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Men varför kissa hon när hon åt den? hon brukar inte kissa inne å hade precis vart ute [tard]

Fick hon typ orgasm eller nått?

xDD


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Men varför kissa hon när hon åt den? hon brukar inte kissa inne å hade precis vart ute

Överslagshandling gissar jag på.


   
SvaraCitera

Ååååh, sötaste hunden och katten <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

xDD

Va väl inge kul [sad] Hon kanske kände att så här får man ju verkligen inte göra [surprised] kan jag ju lika gärna kissa när jag ändå håller på

Imoon:

Överslagshandling gissar jag på.

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ååååh, sötaste hunden och katten <3

Ja dom är gooo med varran [love]

Katten matar tillåmed hunden[tard]... med råttor[tard]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Va väl inge kul [sad] Hon kanske kände att så här får man ju verkligen inte göra [surprised] kan jag ju lika gärna kissa när jag ändå håller på

hahah naaw poor dog.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hahah naaw poor dog.[bigsmile]

Skulle du få orgie om du åt en råtta?


   
SvaraCitera