Aviseringar
Rensa alla

Min hyresvärd har sex med sin nya kille as we speaking.[censur]


Ämnesstartare

Tözen:

typ ingen idé att byta bostad när jag troligen flyttar hem/allmänt vill dö,onödigt att göra kontrakt på flera månader då=bad

vad finns det hemma hos päronen att göra då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Två av gästerna där är dementa och 70+. Personalen på äldreboendet har hittat dom två dementa gästerna sexandes ett antal gånger

namnam,va mysigt,och ändå så jävla vidrigt.

isola:

vad finns det hemma hos päronen att göra då?

gå på soc,allmänt bara sova äta skita,ta livet av sig,bli alkis på heltid,kanske skrapa ihop en krona som hora,vad vet jag,men finns inget i sthlm som är lockande längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dags att fly kanske[wink]


   
SvaraCitera

Tözen:

finns inget i sthlm som är lockande längre.

Har det någonsin funnits något med Stockholm som har varit lockande? Det tvivlar jag på.

Tözen:

bli alkis på heltid

[no-no]

Inte bra att bli alkis. Nu när jag inte alls dricker på vardagarna så börjar jag sakta men säkert inse hur nära jag var att bli alkis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Nu när jag inte alls dricker på vardagarna så börjar jag sakta men säkert inse hur nära jag var att bli alkis.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Har det någonsin funnits något med Stockholm som har varit lockande? Det tvivlar jag på.

hade vänskap och en dröm om karriär som va lockande,men båda är körda i botten.

Gryphon:

Inte bra att bli alkis. Nu när jag inte alls dricker på vardagarna så börjar jag sakta men säkert inse hur nära jag var att bli alkis.

you're so hardcore


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

+1

?

Tözen:

hade vänskap och en dröm om karriär som va lockande,men båda är körda i botten.

Sugigt. Men du verkar trevlig ju, flytta ner till Örkelljunga så kan du vara kompis med mig och Uppenbar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

?

Har gjort samma sak. Iofs dricker jag ibland på vardagar fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Sugigt. Men du verkar trevlig ju, flytta ner till Örkelljunga så kan du vara kompis med mig och Uppenbar.

jag är icke trevlig,jag är ett hormonellt hatiskt monster,men ni är snella ;(

DeathOrGlory:

Har gjort samma sak. Iofs dricker jag ibland på vardagar fortfarande.

kom och lek,jag har alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

kom och lek,jag har alkohol

Men du är i Sthlm ju! [n]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Har gjort samma sak. Iofs dricker jag ibland på vardagar fortfarande.

Det är fan läskigt nu när jag ser tillbaka. Jag drack inte mycket men jag drack ofta.

Jag kunde verkligen inte förstå var jag var på väg, jag hade ju förmodligen inte upplevt min 30-årsdag om jag hade fortsatt dricka.

Typ två månader innan jag träffade Åsa så slutade jag att gå på fester på helgerna...onödigt att gå på fest och fixa när man kan dricka sig full hemma i sin ensamhet tänkte jag...hälsosam inställning, inte.


   
SvaraCitera

Tözen:

jag är ett hormonellt hatiskt monster,men ni är snella ;(

Nejdå, du verkar snäll. Flytta hit så blir vi vänner 🙂


   
SvaraCitera

Tözen:

blev sugen på mc donalds där

viss likhet ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag drack inte mycket men jag drack ofta.

Jag drack en del och varje dag förr vilket inte är så hälsosamt.

Gryphon:

Typ två månader innan jag träffade Åsa så slutade jag att gå på fester på helgerna...onödigt att gå på fest och fixa när man kan dricka sig full hemma i sin ensamhet tänkte jag...hälsosam inställning, inte.

Det är ju inte den bästa inställningen diretk.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Det är ju inte den bästa inställningen diretk.

Nej, verkligen inte. Men så träffade jag Åsa och varken kunde eller ville dricka bort vardagen. Ibland har man tur.


   
SvaraCitera