Aviseringar
Rensa alla

Min kanin tappar mängder päls och hans mage låter konstigt!!!


Ämnesstartare

Hej, detta är nog inget forum för djur osv men är jätte orolig och har inget annat forum att vända mig till!.( snälla ni som kan detta med kaniner snälla hjälp mig )Hej mig kanin tappar otroligt mycket päls och han har gjort det i ca 2 veckor, jag vet inte om det beror på att han tappar sin sommarpäls för att få en ny tjockare päls till vintern? Min kanin är inne på natten men är ute nästan varje dag under sommaren ( har han inte ute året om eller på natten då vi har 3 katter och ännu fler i kvarteret ). Så vad tror ni det kan va? Min kanin verkar lite depp eller så är det bara jag som oroar mig men det kan kanske va att jag inte leker så mycket med han. Jag skaffade honom när jag var typ 11 och tappade intresset när jag blev äldre så har inte lekt så mycket med han men sköter om min älskling. Men jag ville absolut inte sälja han! Han är snart 3 år och han har vuxit upp med mig och jag älskar han. Men jag hörde nyss att hans mage låter konstigt alltså som det låter på människor ibland, vet inte hur jag ska förklara men vad beror det på? Jag hoppas verkligen någon kan hjälpa mig är så himla orolig!!:(


   
Citera

Isola hoppar in och ber personen ringa akut till en vetrinär om 3.. 2.. 1..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Isola hoppar in och ber personen ringa akut till en vetrinär om 3.. 2.. 1..

Jag kommer ringa till veterinären imorgon så jag är på säkerhetens sida, är så himla orolig för honom 🙁 


   
SvaraCitera

Läste "Min kanin tappar mängder päls och min mage låter konstigt".  Rullar ögonen


   
SvaraCitera