Forumet - Min katt...

Min katt...

180 0 38

Spana också in:

Blivande_japan:

:( min har somnat! innan det var han cp och bet i datasladden och försökte hela tiden kliva på mitt tangentbord[shake]

Mmm, fast min får inte va i mitt rum, den sprigner bara in under sängen, så blir ja paronid att den ska göra äckliga saker där :(

Men när ja ska till köket så attackerar den mina fötter :<

Min försökte också kliva upp på tangentbordet osv förut :(
Kablash__:

Jaa, har haft en katt som gjorde så förut. Fast den har flyttat hemifrån. Men den kom in i mitt rum nån gång när ja va 15, och bajsa på min jacka som låg på golvet .__.

"flyttat hemifrån"....?[chocked]
vi har kvar en låda inne nu, så har inga problem, med förra katten däremot... han gillade inte att gå ut när det var kallt..!

Kablash__:

Katten hade ont i magen säger jag bara..

...slog du den?[chocked][cry]
Blivande_japan:

"flyttat hemifrån"....?[chocked]
vi har kvar en låda inne nu, så har inga problem, med förra katten däremot... han gillade inte att gå ut när det var kallt..!

Jaa alltså, den flyttade typ in hos en annan familj xD Dom typ snodde den från oss :O
Ne men ja tror att dörren till lådan va stängd lr nåt, han kundei nte komma åt den, så han kom till mitt rum .___.

Blivande_japan:

...slog du den?[chocked][cry]

Nej, alltså. Den hade ont i magen, därför den va tvungen att göra de där, förstår du inte :(
Kablash__:

Jaa alltså, den flyttade typ in hos en annan familj xD Dom typ snodde den från oss :O

aha, ente snelt!
Kablash__:

Ne men ja tror att dörren till lådan va stängd lr nåt, han kundei nte komma åt den, så han kom till mitt rum .___.

jobbigt..! var tvingad att ha en kattlåda på mitt rum en period, dte var inte rowligt... :(

Kablash__:

Nej, alltså. Den hade ont i magen, därför den va tvungen att göra de där, förstår du inte :(

aha, tänkte väl att du såg för snel ut för å slå kattor[cute]