Aviseringar
Rensa alla

min katt äter mat [cool]


Ämnesstartare

själv och allt!!!![party][party][party]


   
Citera
Ämnesetiketter

vaaa?


   
SvaraCitera

Åh [love]
har ni åkt till vet än?


   
SvaraCitera

😀 mår han bättre? kan han gå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

vaaa?

mm, han blev påkörd av 1 moppepojke häromdagen så han har vä'grat äta och vi har fått tvångsmata hnm

isola:

Åh [love]
har ni åkt till vet än?

nä, hon hade sgat till mamma att det inte fanns så mycket hon kunde göra och att vi bara skulle dit om han blev sämre

enhimmelskdrog:

😀 mår han bättre? kan han gå?

ah!! han har ont när han går och är svullen i ena bakbenet men kan gå
dessutom lyckades han gå på kattlådan vi ställt in förut också!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

mm, han blev påkörd av 1 moppepojke häromdagen så han har vä'grat äta och vi har fått tvångsmata hnm

aha då förstår jag mer din reaktion [y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nä, hon hade sgat till mamma att det inte fanns så mycket hon kunde göra och att vi bara skulle dit om han blev sämre

Men han kanske har invärtes fel? Dåligt att inte tycka att han ska röntgas. [sad][sad]


   
SvaraCitera

en riktig katt åter råa råttor,inälvorna ska ska helst vara utspridda här och var för att katten ska bli riktigt nöjd[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

aha då förstår jag mer din reaktion [y]

[party]

isola:

Men han kanske har invärtes fel? Dåligt att inte tycka att han ska röntgas. [sad][sad]

han kissar inte blod och har inte heller blod i avföringen, så troligtvis har han inga invärtes skador


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

han kissar inte blod och har inte heller blod i avföringen, så troligtvis har han inga invärtes skador

Hur kan han vara helt oskadd efter att ha blivit påkörd? Men väldigt tur om det är så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur kan han vara helt oskadd efter att ha blivit påkörd? Men väldigt tur om det är så!

oskadd är ju iofs en överdrift
men jag menar, om människor kan klara sig utan inre skador vid olyckor är det klart katter kan det också. jag såg inte hur han blev påkörd så jag vet inte hur han blev träffad osv. jag vet bara att hans ena bakben är svullet men att han kan stödja på det


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men jag menar, om människor kan klara sig utan inre skador vid olyckor är det klart katter kan det också. jag såg inte hur han blev påkörd så jag vet inte hur han blev träffad osv. jag vet bara att hans ena bakben är svullet men att han kan stödja på det

Men det kanske borde lindas av vet så att han inte behöver utstå onödig smärta[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men det kanske borde lindas av vet så att han inte behöver utstå onödig smärta[cute]

mja kanske. min moder får sköta sånt där, det var hon som pratade med veterinären[cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

mja kanske. min moder får sköta sånt där, det var hon som pratade med veterinären[cute]

Säg det till din mami. Ej bra med svullet ben sådär. [sad]
Åh det borde finnas djurambulanser överallt. Skulle dö på riktigt om Stella blev överkörd och bara låg där och blödde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg det till din mami. Ej bra med svullet ben sådär. [sad]

ah ska d!

isola:

Åh det borde finnas djurambulanser överallt. Skulle dö på riktigt om Stella blev överkörd och bara låg där och blödde.

tack och lov blödde han ej iaf!
han hade dock chock så trodde han först skulle dö av den

han var helt galen innan vi fick tag på hnm och kunde bädda ner hnm i massa filtar och klappa hnm tills det gått över


   
SvaraCitera