Aviseringar
Rensa alla

Min katt nyser slem


Ämnesstartare

är göka synonym för att ha sex förresten var inte meningen så isf [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hostar slem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa men lite långt när jag sitter och gökar i dalarna [sad]

flytta hit vettja[party]

Lounge fact:

är göka synonym för att ha sex förresten var inte meningen så isf [crazy][crazy][crazy]

nädå fattade vad du menade[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

x)

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

flytta hit vettja[party]

aaa kanske blir så såsmåningom, då får vi hitta på något, lr dig har jag ju träffat men isola!!!!!! den privata bajsen

farbror gugge:

nädå fattade vad du menade[sad]

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring vet så att du vet säkert vad det är. Eftersom du städar så ofta så är damm nog inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men isola!!!!!! den privata bajsen

Men flytta tillbaka hit, vill träffa dig. Gillar inte att du flyttade sådär utan förvarning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men flytta tillbaka hit, vill träffa dig. Gillar inte att du flyttade sådär utan förvarning.

[love] får bli någon gång i framöver, vet inte riktigt vad jag ska göra med livet just nu [crazy] landar här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[love] får bli någon gång i framöver, vet inte riktigt vad jag ska göra med livet just nu [crazy] landar här

Avundas och beundrar dig för att du bara kan åka iväg sådär till en okänd plats och alldeles oviss tillvaro själv.
Hur går det nu? Bor du kvar på vandrarhemmet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyser också slem[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Avundas och beundrar dig för att du bara kan åka iväg sådär till en okänd plats och alldeles oviss tillvaro själv.
Hur går det nu? Bor du kvar på vandrarhemmet?

är inget att avunda D: har ju hoppat av och flyttat hem till mamma och katten (min pappa jobbar utomlands förtillfället). kanske inte skrivit det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är inget att avunda D: har ju hoppat av och flyttat hem till mamma och katten (min pappa jobbar utomlands förtillfället). kanske inte skrivit det.

Du tröttnade på att kuska runt på vandrarhem n´shit och ringde mami ist? Snäll mami du verkar ha [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du tröttnade på att kuska runt på vandrarhem n´shit och ringde mami ist? Snäll mami du verkar ha [love][love]

njaaeEE alltså har ju helt bytt stad nu och så, programmet var bra men vill inte plugga just nu. hon är snäll oftast [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

njaaeEE alltså har ju helt bytt stad nu och så, programmet var bra men vill inte plugga just nu. hon är snäll oftast [smile][smile]

Aha. Ska du söka jobb och så nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha. Ska du söka jobb och så nu?

vet inte! är med i jobbgarantin för ungdomar iaf så drar in cash, men finns inte så mycket att söka här alltså och är väll inte min dröm location att jobba på. sedan har jag ju gratis hyra och mat nu [cute] bortskämd.

vad gör du nuförtiden?


   
SvaraCitera