Aviseringar
Rensa alla

min katt spydde nyss I min sko


Ämnesstartare

de stod på hallmattan,hör hur någon kräks,ser hur han spytt i min sko o utanför. mest i min sko. hur fan tänker man om man spyr i nåns sko?????

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHA

äckligt[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Eftersom han är en katt så tror jag inte han hade någon djupare tanke bakom [rolleyes]


   
SvaraCitera

Haha jag tyckte det var rätt smart! Han försökte väl dölja det och hoppas du inte skulle märka något. Osis att han missade lite och blev avslöjad. [sad] Kanske går bättre nästa gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Eftersom han är en katt så tror jag inte han hade någon djupare tanke bakom [rolleyes]

fjant

El Guaje:

Haha jag tyckte det var rätt smart! Han försökte väl dölja det och hoppas du inte skulle märka något. Osis att han missade lite och blev avslöjad. [sad] Kanske går bättre nästa gång!

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH, det var säkert så han tänkte 🙂 han e väl lite sur över att jag ger datorn mer uppmärksamhet än honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade nog varit värre om du varit kille och inte haft hundra skor i reserv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stella sysslar inte med sådant, hon kräks bara på mattor.


   
SvaraCitera

Angelize:

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH, det var säkert så han tänkte 🙂 han e väl lite sur över att jag ger datorn mer uppmärksamhet än honom

Ja han tänkte väl att när du så upptagen så skulle du ändå inte ha tid att torka upp det så då kunde han vara både jävlig och smart i samma drag!

Katter gillar verkligen inte datorer. Min katt spydde över mina fötter för ett par,tre veckor sedan när jag satt här. Var en sådär skön känsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade låtit den sova utanför dörren som straff, hmpf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spy tillbaka på den.


   
SvaraCitera

Angelize:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kompis trampade i kattkräk igår faktiskt. jag hörde ett gällt skrik följt av "JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE SERIÖST!!!!!!" det var fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellre kattkräk än kattskit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

hellre kattkräk än kattskit

håller med - det fina med kräket är att det är lättare att maskera till mat och sedan servera till folk man ogillar, tänker jag[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magsjuka:

det fina med kräket är att det är lättare att maskera till mat och sedan servera till folk man ogillar, tänker jag[cute]

varför servera mat till folk man ogillar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

varför servera mat till folk man ogillar?

bra fråga. hämndbegär och brist på annan sysselsättning? vete fan, kanske är det något fel på mig..


   
SvaraCitera