Aviseringar
Rensa alla

MIn kille får inte upp den!!!


Ämnesstartare

Hej! jag har ett problem med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i nästan två månader, men vi har inte haft sex än. Detta pga av att min kille inte får upp den!? Om han får upp den så slaknar den direkt när vi ska köra igång. Jag är 16 och han är 17 år. Jag vet att han inte haft detta problem förut eftersom jag har en vän som känner hans ex.

Min fråga till er: vad ska jag göra!? vad kan jag göra?! är det något fel på mig?!

obs! vill INTE ha några svar där det står att jag ska prata med honom om det, har redan förökt med det...


   
Citera

Ta det lugnt och fokusera inte så mycket på själva kukifittansexet. Är han oskyld? Isf kan det vara mkt nerver som spelar spratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Ta det lugnt och fokusera inte så mycket på själva kukifittansexet. Är han oskyld? Isf kan det vara mkt nerver som spelar spratt.

neeej det är han inte!


   
SvaraCitera

Det går att ha det trevligt sexuellt med varandra utan kukifittansex nämligen


   
SvaraCitera
time
 time

verynice:

är det något fel på mig?!

Nej, det är det inte. Ett stort misstag jag tycker tjejer gör är att dra sig undan och undvika samtalsämnet för att de blir awkward när de funderar över om det beror på dem, så försök att vara positiv och visa att det inte gör något, så kanske den onda cirkeln bryts. Han vill ju knappast göra dig besviken, så om du tjurar efteråt blir det svårare för honom nästa gång osv.

Och bara för att han har haft flickvänner förut betyder det inte att det inte fungerade tidigare. Har han sagt att det funkade att ha sex då? För om inte annat så kanske han är oskuld och nervös som bara den. Då hjälper nog inget annat än att bara få honom att känna sig bekväm och avslappnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Det går att ha det trevligt sexuellt med varandra utan kukifittansex nämligen

jaa haha vi får ju göra det på det sättet, men man vill ju ha mer hehe.


   
SvaraCitera

sluta vara så kukfixerad. finns fler sätt att visa sin kärlek för varandra. Skulle det inte gå över av sig själv så kan det vara bra om han uppsöker en androlog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Han vill ju knappast göra dig besviken, så om du tjurar efteråt blir det svårare för honom nästa gång osv.Och bara för att han har haft flickvänner förut betyder det inte att det inte fungerade tidigare. Har han sagt att det funkade att ha sex då? För om inte annat så kanske han är oskuld och nervös som bara den. Då hjälper nog inget annat än att bara få honom att känna sig bekväm och avslappnad.

fast han är inte oskuld, min kompis var jättebra vän med hans ex förut så man har ju hört historier om vad dem har gjort HAHA. och han har själv berättat lite så. alltså nej han är inte oskuld. och vi har provat att ha sex typ 3 gånger. svär att det är mitt fel [y]


   
SvaraCitera
time
 time

verynice:

och vi har provat att ha sex typ 3 gånger

verynice:

3 gånger

verynice:

3

Ähum. Ja. 3 gånger är inte så mycket. Han kanske inte är bekväm med dig på det sättet ännu? Låter lite som det i och med att ni inte ens verkar ha en fungerande kommunikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som om han är nervös, då kan det vara omöjligt att få upp den! Jävla prestationsångest asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ähum. Ja. 3 gånger är inte så mycket. Han kanske inte är bekväm med dig på det sättet ännu? Låter lite som det i och med att ni inte ens verkar ha en fungerande kommunikation.

HAHAH va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gammelsmurfen:

Låter som om han är nervös, då kan det vara omöjligt att få upp den! Jävla prestationsångest asså

usch då [n]


   
SvaraCitera
time
 time

verynice:

HAHAH va?

Du sa ju själv att det inte är någon idé att tipsa om att du ska prata med honom, för det gick inte, tydligen? I ett förhållande med god kommunikation ska man kunna våga diskutera saker även om de är lite jobbiga. Det är så man löser saker och får veta om det finns något man kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Du sa ju själv att det inte är någon idé att tipsa om att du ska prata med honom, för det gick inte, tydligen? I ett förhållande med god kommunikation ska man kunna våga diskutera saker även om de är lite jobbiga. Det är så man löser saker och får veta om det finns något man kan göra.

jaha, men jo. men det är väl lite känsligt bara.
han bör känna sig bekväm med mig, det är inte direkt så att vårat förhållande är ytligt. vi säger liksom stora ord till varandra [love][love][love][love]


   
SvaraCitera

ingen har kallat honom bög ännu, förvånande[crazy]


   
SvaraCitera