Aviseringar
Rensa alla

MIn kille får inte upp den!!!


ajdå [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ingen har kallat honom bög ännu, förvånande

Hahah nej inte här i tråden iaf. men min kompis tror att han är impotent HAHAHA


   
SvaraCitera
time
 time

verynice:

men min kompis tror att han är impotent HAHAHA

Hoppas du inte skrattar åt sånt så att han ser det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hoppas du inte skrattar åt sånt så att han ser det

såklart inte.


   
SvaraCitera

stoppa ett finger i rumpan på han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

stoppa ett finger i rumpan på han

okej


   
SvaraCitera

Use your mouth girl [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Use your mouth girl

hehe


   
SvaraCitera

verynice:

okej

det funkar!!!


   
SvaraCitera

Tickstart:

ingen har kallat honom bög ännu, förvånande

Tänkte faktiskt också på det. [bigsmile]

Gör så att ni har sex på andra sätt. Många tjejer får lättare orgasm genom oralsex. Om han känner att han kan tillfredsställa dig med tungan/fingret så kan nervositeten släppa. Det är ju trots allt prestationsångest han måste känna och om det funkar att tillfredsställa dig även utan kuken så kommer ju den släppa och han kan själv tillåta sig att bli kåt. Ni skulle även kunna prova att vänta ett tag längre med sex. Hur länge har ni varit tillsammans? Ni kanske kan vänta några veckor till och sen börja med petting och liknande. Gosa och mys mycket tills ni känner varandra väldigt bra.

Om ni gillar lite alternativa grejer så kan han ju använda en dildo eller så. Du kan ju även köra på det där fingret som nintendo nämnde. Finns mycket saker ni kan göra. Lycka till.


   
SvaraCitera

Sätt en papperspåse över huvudet på dig själv när ni ska till att sätta igång så ska du se att han allt kommer få upp den.

Nä men.... som sagt, kan va nerver etc.. kan också vara annat. Varför tror du att felet ligger hos dig om du vet att han haft samma problem med andra tjejer? [confused]


   
SvaraCitera

verynice:

han bör känna sig bekväm med mig,

verynice:

vi säger liksom stora ord till varandra

Att man säger att man älskar varandra betyder ju inte nödvändigtvis att man är bekväm med varandra på ett sexuellt plan. De flesta 16-17åringar är väl långt ifrån bekväma i sin kropp och med sin sexualitet?


   
SvaraCitera

runka av honom först några gånger så han kan ta det lite chill.


   
SvaraCitera

3 gånger bara? Äsch, vad är en piss i Nilen. Eller tre rättare sagt.

Men det tycker jag var lite för få gånger för att noja sig över, se till att du pratar och är öppen, så han kan känna sig bekväm med dig.
På't igen bara!


   
SvaraCitera

verynice:

det är inte direkt så att vårat förhållande är ytligt. vi säger liksom stora ord till varandra [love][love][love][love]

nussar

men säg att det är ok och försök flera ggr, utan press.


   
SvaraCitera