Aviseringar
Rensa alla

Min kille har porrfilmer med sitt ex.


BangSweetLove:

Rotarar gör man om man letar efter något att bråka om.

Mm sluta upp med det då.


   
SvaraCitera

salem1:

för sen sitter han där utan ex-bilderna om ni gör slut.

LOL

men vafan visa att du menar allvar, det är inte så jävla kul om de fanns på senast öppnade filer, o varför fan skulle han vilja ha kvar bilderna om han vill leva ett liv med dig? jag skulle verkligen inte pallat med en sån kille. do whatever u feel like, kul när man egentligen tänker efter VARFÖR han har kvar bilderna..


   
SvaraCitera

Herregud, det där hade jag inte tolererat! [shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BangSweetLove:

Hur ska jag få honom att fatta att jag verkligen menar allvar med att lämna honom om han inte tar bort bilderna?

genom att faktiskt fullfölja istället för att bara fortsätta upprepa samma hot igen och igen?


   
SvaraCitera

salem1:

men du kan fortfarande inte kräva det av honom, för sen sitter han där utan ex-bilderna om ni gör slut.

HAHA OH NOES! [cry][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

genom att faktiskt fullfölja istället för att bara fortsätta upprepa samma hot igen och igen?

Svårt när någon är manipulativ dock..


   
SvaraCitera

Om han nu ska ha kvar det där, så är han väldigt osmart som har det på sin dator. Det ska vara väl undangömt där du aldrig någonsin kommer hitta det och han ska aldrig någonsin nämna ett ord om det. På sin dator ska han ha dig och er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

HAHA OH NOES! [cry][bigsmile]

Asså jag fattar inte heller hur han tänker, försöker sätta mig in i det men jag kan tänka mig att hans ex betyder nåt för honom med tanke på det här. Då kanske han vill ha dom om han känner sig ensam och i behov av att försöka få tillbaks det där exet [rolleyes]


   
SvaraCitera

salem1:

och i behov av att försöka få tillbaks det där exet [rolleyes]

med utpressning eller? [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Exner

BangSweetLove:

Hur ska jag få honom att fatta att jag verkligen menar allvar med att lämna honom om han inte tar bort bilderna?

Var beredd att faktiskt verkställa ett hot - annars tar han dig inte på allvar, i sådana lägen.

BangSweetLove:

han inte tar bort bilderna?
Någon idé hur jag borde reagera på för sätt när han ljuger om att han inte visste dom bilderna fanns kvar? [sad] Älskar honom verkligen.

Han vill uppenbarligen inte ta bort dem, men tror inte, att du skulle gilla den ståndpunkten; gör slut med honom, eller strunta i det.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

med utpressning eller? [crazy][crazy]

haha xD menade inte så ju! menade mer ett ärligt försök [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att han kan få ta sådana bilder på dig och/eller grovare, om han raderar de på sitt ex.

Nej, men vafan. Dags att prata ut och/eller dumpa, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torrent or stfu


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Om han nu ska ha kvar det där, så är han väldigt osmart som har det på sin dator. Det ska vara väl undangömt där du aldrig någonsin kommer hitta det och han ska aldrig någonsin nämna ett ord om det. På sin dator ska han ha dig och er.

Och om du mår skit av det och inte kan komma över det.
Dumpa.


   
SvaraCitera

riktig snokare får jag erbjuda dig jobb för ipred?


   
SvaraCitera