Aviseringar
Rensa alla

MIN KILLE KOLLAR PÅ SEXANNONSER


Ämnesstartare

Min kille kollar på sexannonser men tycker inte att det är fel. "Jag tittade ju bara" är hans försvar!
Är han en idiot eller är det fullkomligt harmlöst? Jag tål hårda ord so just tell it how it is!


   
Citera
Ämnesetiketter

ALLT ÄR ANTINGEN SVART ELLER VITT!!!!!!!!111!!!111

DIN PAPPA KOLLAR PÅ DIN MAMMA!!!!

Han kanske är en idiot kanske inte, välj själv, gör som du vill. mvh


   
SvaraCitera

har kanske letar efter en tredje och vill överraska dig, hehe

nejmen.. jag skulle blivit arg!


   
SvaraCitera

Så länge han inte gör något ser jag inte problemet. Se men inte röra är väl okej?


   
SvaraCitera

Vissa tycker det är upphetsande att kika på dessa annonser, ja.


   
SvaraCitera

låt han hållas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grums:

Så länge han inte gör något ser jag inte problemet. Se men inte röra är väl okej?

Men om man tagit det steget vad säger att man inte kan ta nästa då? Kanske hittar han någon han faktiskt kontaktar. eller så kanske han redan gjort det utan att jag vet om det? 🙁


   
SvaraCitera

sicken lirare.


   
SvaraCitera

Du kan:
1. Prata med honom och försöka få honom att sluta. Anser han att han inte gör något fel och tänker försätta så
2. lita på honom och lev med att han gör det.
3. Göra slut med honom om du inte kan lita på honom och är rädd för att han ska kontakta någon.

Svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera

Går han in på sådana sajter där man måste vara medlem lr vad?
Jag brukar läsa kontaktannonserna i DN pga roande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Går han in på sådana sajter där man måste vara medlem lr vad?
Jag brukar läsa kontaktannonserna i DN pga roande.

Ne man måste inte vara medlem men jag har ingen aning om han är det. Dock så har han besökt 6 st olika sådana sajter, så jag tror inte att det är för roande...

Misstänker att det kan vara runkmaterial, men då kan man la kolla på porr?


   
SvaraCitera

madsan_91:

Misstänker att det kan vara runkmaterial, men då kan man la kolla på porr?

Eller så söker han en sexpartner, misstänker att du lagt ut en annons där eller vad som helst. Endast han vet! Jag hade inte kunnat hålla mig ifrån att fråga på en gång. FRÅGA NU!


   
SvaraCitera

madsan_91:

Men om man tagit det steget vad säger att man inte kan ta nästa då?

Man kan göra det av samma anledning som man kollar på porr om man är i ett förhållande. Man finner det upphetsande, men det betyder inte att man vill vara otrogen för det. Han kanske bara tycker det är underhållande eller något. Litar du inte på din pojkvän? Prata med honom i så fall, kommunikation är alltid bästa receptet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Eller så söker han en sexpartner, misstänker att du lagt ut en annons där eller vad som helst. Endast han vet! Jag hade inte kunnat hålla mig ifrån att fråga på en gång. FRÅGA NU!

Jag har frågat och han ber om ursäkt osv...
Men jag vet inte riktigt vad syftet är för han säger bara som sagt "jag kollade ju bara" och "jag skulle inte bry mig om du gjorde det sålänge du inte gjorde något". Jag vet inte går i tankarna att han kanske tänker vara otrogen eller så är det bara en runkgrej eller en rolig grej...

Men först sa han att han klickade på en länk dit för han tyckte det va kul, men det fanns ingen länk innan i historiken som han sa. Sen sa han att han hade gått in på det på skoj...Sen gick det över till att som sagt "bara kollade" osv...Vad ska man tro på? Han kanske ljuger om nästa steg med?


   
SvaraCitera

[sad] knepigt... svårt att ha ett förhållande med någon man inte kan lita på


   
SvaraCitera