Aviseringar
Rensa alla

Min kille märker inte när jag kommer under samlag.


Ämnesstartare

Min kille har frågat mig några gånger om jag har kommit när vi haft sex och det har jag. Då svarar han att han inte märkt det. Betyder det att jag är dålig i sängen eller vadå? Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
höna

skriiiik SKRIIIIK SOM EN GRIIIS


   
SvaraCitera

höna:

skriiiik SKRIIIIK SOM EN GRIIIS

HAHA


   
SvaraCitera
höna

DU VET


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

Betyder det att jag är dålig i sängen eller vadå? Vad ska jag göra?

Betyder inte att du är dålig i sängen, nej. Om du inte låter/visar på något vis att du kommer när du väl gör det så antar jag att du inte känner dig bekväm i det/inte är en sån person helt enkelt osv. Och det är helt okej.

Var bara glad över att du kommer när ni sexar, det är ju fint och bra och trevligt, även utan tydliga ljud och dylikt.

Dold text: Plus: mer problematiskt att ha en pojkvän som man inte märker om han kommer eller ej (mvh med erfarenhet).


   
SvaraCitera

Outro:

Dold text:

haha vafan[bigsmile]


   
SvaraCitera

Betyder inget mer än att du inte visar det på ett sätt som gör att han märker det. Om det är bra eller dåligt det är upp till dig. Var glad att du ens kommer..


   
SvaraCitera

Blåbärt:

haha vafan

Haha, faktiskt asjobbigt. [sad] Man typ ligger och helt plötsligt ba:
"Öh, du, jag har kommit nu"
"Jaha! Ja.. Okej.. =)"


   
SvaraCitera

Gör en skylt och håll upp. "Jag komemer nu!!!!"


   
SvaraCitera
höna

Outro:

"Öh, du, jag har kommit nu"
"Jaha! Ja.. Okej.. =)"

hahah </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

att du inte känner dig bekväm i det/inte är en sån person helt enkelt osv.

Ja asså vi har nyligen blivit tillsammans så är nog inte riktigt bekväm ännu. När jag och min förra kille hade sex så stönade jag mycket och sådant men nu vågar jag inte. Det känns typ som att stönet låter helt fult och kommer förstöra sexet haha!


   
SvaraCitera

Det är ju inte din killes fel att du gömmer dina orgasmer.

Du får väl säga på något gulligt sätt att du håller på att komma, eller krama om honom hårt om ni är i en sån ställning, Det är ju alltid mysigt att kramas 😉


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

Ja asså vi har nyligen blivit tillsammans så är nog inte riktigt bekväm ännu. När jag och min förra kille hade sex så stönade jag mycket och sådant men nu vågar jag inte. Det känns typ som att stönet låter helt fult och kommer förstöra sexet haha!

Jamen dåså, då är det ju självklart att du är inte bekväm ännu. Ta det lugnt så kommer det nog med tiden under ert förhållande. Och tvinga aldrig fram något, det är osexigare än att inte låta alls. [smile]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Outro:

Dold text: Plus: mer problematiskt att ha en pojkvän som man inte märker om han kommer eller ej (mvh med erfarenhet).

[chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera