Aviseringar
Rensa alla

Min kille märker inte när jag kommer under samlag.


SLCD:

[chocked][chocked][chocked]

Pokerface 2.0.
[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Outro:

Pokerface 2.0.

Hur var hans behållning av sexet? Kom ni fram till vad som var den felande länken?


   
SvaraCitera

SLCD:

Hur var hans behållning av sexet? Kom ni fram till vad som var den felande länken?

Han verkade gilla det pga ville ha sex ofta, men jag vågade aldrig ta upp det faktum att jag inte fattade när han kom. Skulle vara pinsamt för båda kändes det som. [blush]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Outro:

Han verkade gilla det pga ville ha sex ofta, men jag vågade aldrig ta upp det faktum att jag inte fattade när han kom. Skulle vara pinsamt för båda kändes det som.

Det var som fan. Jo jag förstår det. [wink]


   
SvaraCitera

Outro:

Haha, faktiskt asjobbigt. Man typ ligger och helt plötsligt ba:
"Öh, du, jag har kommit nu"
"Jaha! Ja.. Okej.. =)"

Läste fel Ser jag nu!

trodde han ej märkte när han kom [tard]


   
SvaraCitera

Vill han att du ska porrstöna och skrika engelska fraser? Herregud, du reagerar ju som du är bekväm med och känner för. Säg det åt honom.

Outro:

Dold text:

varför skulle det vara jobbigare? blir han inte slak av det så äre väl bara att fortsätta och blir han det så märker man ju det på det sättet


   
SvaraCitera

isola:

blir han inte slak av det så äre väl bara att fortsätta och blir han det så märker man ju det på det sättet

Men man kanske börjar bli trött men vill vara snäll mot den andra utan att förstå att man redan har varit lagom snäll!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Men man kanske börjar bli trött men vill vara snäll mot den andra utan att förstå att man redan har varit lagom snäll!

VILKET HEMSKT SEXLIV [sad]


   
SvaraCitera

isola:

VILKET HEMSKT SEXLIV

vadå?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

vadå?

framgick det inte? [sad]


   
SvaraCitera

isola:

framgick det inte?

att man inte fattar när den andra kommer eller vad?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

att man inte fattar när den andra kommer eller vad?

varför det skulle kännas som ett dåligt sexliv om man var tvungen att ligga och vara "snäll" trots att man inte är sugen längre


   
SvaraCitera

isola:

varför det skulle kännas som ett dåligt sexliv om man var tvungen att ligga och vara "snäll" trots att man inte är sugen längre

Det vore en jävligt dålig partner som bara kommer och somnar, med din logik skulle jag komma efter en min och skita i allt ju. Bara för att man har lust att knyta ihop säcken betyder ju inte det att det är någon större uppoffring att vänta så den andra hinner med den också. Jag vet inte om jag skulle vilja ligga med någon som såg omtänksamhet som ett dåligt sexliv.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

et vore en jävligt dålig partner som bara kommer och somnar, med din logik skulle jag komma efter en min och skita i allt ju.

Nej så menade jag inte, mer att barmhärtighetssex och hålla god min inte är min definition av ett bra sexliv.


   
SvaraCitera

isola:

varför skulle det vara jobbigare? blir han inte slak av det så äre väl bara att fortsätta och blir han det så märker man ju det på det sättet

Jobbigare på det viset att om en tjej kommit behöver det inte betyda att det är över, men oftast är det så med killen. Därför: om han kommit och man inte märker det (t.ex om han kommer i en och inte blir slak direkt (då har jag svårt att märka det iallafall)) så är det jobbigt om man får kommentaren "jag har kommit nu" så blir det både pinsamt för mig som inte märkt + en "jaha" känsla över att det är över och man inte hann fatta det. Typ.


   
SvaraCitera