Aviseringar
Rensa alla

min kille till idiot


Ämnesstartare

hejsan, skrev om min pojkvän billy för ett antal månader sedan då jag hittat sms han skrivit till sitt ex. (borde inte snokat, men jag kände på mig att han döljde något för mig)
och mycket rätt. han hade skrivit sötnos, att han saknade henne osv. Då hade vi varit tillsammans i 3 månader.
fann smsen på nyår.
Han har även haft bilder på henne, jämförde mig med henne ofta osv.. och dum som jag är så sa jag inget, och gick istället och tänkte på detta varje dag.

och så för inte så längesen så berättade jag för billy att jag hittat smsen.
Jag fick honom att erkänna att han varit kär i henne under mer än vårat halva förhållande.
visst har jag haft mina aningar, men var jobbigt att höra det från honom.
Han sa hela tiden att han inte är kär i henne längre, att det bara finns jag i hans tankar. "hur ska jag kunna veta det när du ljugit såhär länge för mig?" blev mitt svar, och massa annat. omöjligt att skriva ner allt jag skällde ut han om.

Jag bestämde mig för att jag ville ta en paus för att veta hur jag ville ha det. Pausen varade dock endast i ca 3 dagar.
Efter det har han ringt mig på fyllan och bett mig dra åt helvete, helt utan anledning. Jag kunde fråga vad han gjorde, eller om han hade kul så flippade han totalt.
Visst, han var full. Men så gör man inte mot sin flickvän, eller?

Sen idag, så ringde han mig och sa att han ville ha en paus för att tänka över vårat fårhållande. okej, sa jag.

Sen kanske en halvtimme senare ringde han och sa : "förlåt, jag skojade bara. jag ville bara att du skulle veta hur jag kände mig när du sa att du ville ha en paus"

Vad är det här för kille? Någon du skulle behålla?

(vi har varit tillsammans i 6 månader btw,)

OTROLIGT TACKSAM FÖR SVAR!

puss,[love]

,kkk.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

Men ja, en tråd räcker


   
SvaraCitera

Liisah:

Vad är det här för kille? Någon du skulle behålla?

Definitivt, du är inte ensam, det finns en anledning till att många tjejer med dej stannar med retards och misshandlare osv [y]


   
SvaraCitera

fattar inte, testa göra en till tråd så fattar jag kanske[sad]


   
SvaraCitera

Ja, sa jag ju!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Ja, sa jag ju!!!!

chilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

fattar inte, testa göra en till tråd så fattar jag kanske[sad]

ska bli(;


   
SvaraCitera

Liisah:

ska bli(;

nice[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Liisah:

chilla

relalalalaxa, tryck på paus.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

relalalalaxa, tryck på paus.[cool]

yesman


   
SvaraCitera

Jag hade dumpat dig direkt, ser ju ut som stryk.


   
SvaraCitera

En tråd räcker.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera