Aviseringar
Rensa alla

Min kille tycker det är viktigare med spel än mig..


Love_93:

Får han inte ändå! xD

han spelar för du ändå inte ger han fitta=han skiter i dig tills du släpper till och suger kuk,grattis,din kille brur sig mer om spel än dina känslor och mer om fitta än dina känslor.
testa att säg:jag är kåt och vill ha dig i min fitta,när han spelar så ska du få se att han svarar aktivt,sen blåser du han och inser att han är en jävla fittskalle och skaffar en snällare pojk.


   
SvaraCitera

vaddå, acceptera han för den han är? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dr_korv:

Spelar han spel då han är med dig också?

Har hänt..

Mawns:

Tevespel är bättre än den riktiga världen. I tevespel har tjejer t.ex. personlighet.

[confused]

fREDRIKl0l:

om han vill något hör han förmodligen av sig till dig...

Ja men ska jag bara få prata med honom när det passa honom!?


   
SvaraCitera

Mawns:

Tevespel är bättre än den riktiga världen. I tevespel har tjejer t.ex. personlighet.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Love_93:

Ja men ska jag bara få prata med honom när det passa honom!?

du dumpar han för han bara bryr sig om spel och fitta kommer tvåa och dina känslor kommer sist på listan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

testa att säg:jag är kåt och vill ha dig i min fitta,när han spelar så ska du få se att han svarar aktivt,sen blåser du han och inser att han är en jävla fittskalle och skaffar en snällare pojk.

Det ska fan testas!

värdeuppgift:

vaddå, acceptera han för den han är? [confused]

tror du inte jag försökt -.-"


   
SvaraCitera

Köp ett 360.
Lär dig spela.
Uppnå lycka.


   
SvaraCitera

Love_93:

Det ska fan testas!

LOVAR att han helt plötsligt komer sluta spela,men blås han sen när han är engagerad,säg att du vill ha han,han kommer till dig,kela och säg att du har mens,om han sticker hem och spelar så dumpar du och blir lesbisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Love_93:

Har hänt..

Då du säger sådär, menar du att han ofta eller sällan eller otroligt sällan spelar då han är med dig? För att han spelar spel då du ringer och pratar över MSN känns inte som ett riktigt problem för mig.


   
SvaraCitera

Han är inte intresserad nog av dig. Eller så har han abstinens till spelet, vilket han inte kanske erkänner, oavsett hur många timmar han spelar, eller prov och läxor han missar... "nej beroende är jag inte" säger han då med en lätt ångestladdat darr i rösten? [cool]

Dumpa fjunpojken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Köp ett 360.
Lär dig spela.
Uppnå lycka.

[confused][blush][cheers]


   
SvaraCitera

Love_93:

Ja men ska jag bara få prata med honom när det passa honom!?

ja ? för om han inte vill snacka med dig blir det nog inge bättre om du håller på störa och tjata på honom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dr_korv:

Då du säger sådär, menar du att han ofta eller sällan eller otroligt sällan spelar då han är med dig?

Jag säger att han gjort det typ 2 gånger eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

LOVAR att han helt plötsligt komer sluta spela,men blås han sen när han är engagerad,säg att du vill ha han,han kommer till dig,kela och säg att du har mens,om han sticker hem och spelar så dumpar du och blir lesbisk.

Haha! [y]


   
SvaraCitera

Love_93:

-.-

Dumpa -> hitta bättre.
Absolut inga konstigheter. Fler människor borde göra så.


   
SvaraCitera