Aviseringar
Rensa alla

min kille tycker vi har för mkt sex :S


Ämnesstartare

Han tycker nog du är ful. Eller så är han bara gay. Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ban it, ban it now.


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

get the hint, du är kass i bädden


   
SvaraCitera

Stargazer:

Fattar inte hur kvinnor jämt ska tänka män som Kåtbockar som bar avill ha sex. Ni är så jävla tråkiga och förutsägbara att jag vill fan spy på er.

håller med, + om en kille hade gjort en tråd om att han ville ha sex oftare så skulle alla gnälla om att han skulle respektera att hon inte vill ha sex oftare och låta d vara.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Fattar inte hur kvinnor jämt ska tänka män som Kåtbockar som bar avill ha sex. Ni är så jävla tråkiga och förutsägbara att jag vill fan spy på er.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

get the hint, du är kass i bädden


   
SvaraCitera

mm så ser det ut i tjejers ögon. Killar ska vilja jämt och ständigt och gör de inte det så är det något fel på dem. Sen så skiter de blint i om killarna har några krav utan allt ska gå efter tjejens krav och förutsättningar. Kvinnor börjar bli nya tidens män. Detta tycker självklart kvinnor är rätt och säger lite luddigt "Det är våran tur nu och skrattar tillsammans med sina vänninor samtidigt som någon utrycker "girlpower" JAG ÄCKLAS SERIÖST!

Ses säkert som någon kvinnohatare nu men faktum är att jag vill att vi ska ha ett jämnställt samhälle. Kvinnor verkar tro att det är bara de som ligger i underläge vilket det inte alls bara är. Finns så många fall där männen skulle behöva lite hjälp och jämnstäldighet.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Kvinnor börjar bli nya tidens män.

Det är ju det den så kallade feminismen går ut på nuförtiden.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Det är ju det den så kallade feminismen går ut på nuförtiden

sorgligt men sant.


   
SvaraCitera

Hur ofta har ni sex då?


   
SvaraCitera

Stargazer:

Fattar inte hur kvinnor jämt ska tänka män som Kåtbockar som bar avill ha sex. Ni är så jävla tråkiga och förutsägbara att jag vill fan spy på er.

Du är så jävla tråkig och förutsägbar som tror att alla vi kvinnor tänker killar som kåtbockar som bara vill ha sex. Jag vill fan spy på dig.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Du är så jävla tråkig och förutsägbar som tror att alla vi kvinnor tänker killar som kåtbockar som bara vill ha sex. Jag vill fan spy på dig.

Menar självklart inte att alla tjejer är på detta sättet. Är nog lite skadad sedan senare förhållanden då när jag varit trött (tung arbetsdag och gymmet) sen fått höra att man inte orkar något och att normala killar skulle inte göra så här osv. Ber om ursäkt om du tog åt dig.


   
SvaraCitera

Reptil, eller något i den stilen. Jag skulle råda dig till att söka hjälp.


   
SvaraCitera
Hando

Släpp inte till lika ofta då din slampa [zzz]


   
SvaraCitera

Stargazer:

Ses säkert som någon kvinnohatare nu men faktum är att jag vill att vi ska ha ett jämnställt samhälle.

Neh, de individer kapabla till logiskt tänkande och simulerad opartiskhet ser att du har rätt.
Finns massa exempel på saker kvinnor fortfarande tar för givet, när det ur en jämställdhetssyn är helt vrickat, och vice versa, det är tvetydigheten med hela feminismresonemanget, det negligerar och förbiser såpass mycket.
Kräv inte jämställdhet förrän ni själva har accepterat vad det innebär.

Vet att isola kommer komma hit och klaga, det gör hon alltid [bigsmile]


   
SvaraCitera