Aviseringar
Rensa alla

Min kille tycker vi har för mycket sex..


Jag börjar undra vad det är för fel på den där snubben som du är ihop med, ni träffas 2-3gg i månaden och när ni träffas så har ni sex och så är det han som dessutom tar initiativ till det och sedan så klagar han på att ni har för mycket sex. Du börjar åtminstone jag undra hur fan snubben är funtad!


   
SvaraCitera

Asså jag kan ju känna igen mig, de var nån period där vi träffades sällan och varje gång vi träffades så låg vi ju. MEN grejen var att vi låg inte en gång utan kanske fem, för hon va svin kåt. Jag har en smygande känsla att läget här är likadant, å då förstår jag han.


   
SvaraCitera

Vill bara tillägga, bara för att man tar initiativ behöver det inte vara för äns egens skull, inte lika mycket för tjejen, man märker när dem e kåta om man känner dem en aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

linus333:
Asså jag kan ju känna igen mig, de var nån period där vi träffades sällan och varje gång vi träffades så låg vi ju. MEN grejen var att vi låg inte en gång utan kanske fem, för hon va svin kåt. Jag har en smygande känsla att läget här är likadant, å då förstår jag han.

ah precis, vi ligger inte bara en gång såklart, glömde dock skriva det..


   
SvaraCitera

dinkompis:

svenne snälla

Neger snälla


   
SvaraCitera

dum bonde snälla

Jötunheimer:

Neger snälla


   
SvaraCitera

dinkompis:
dum bonde snälla

e-bonde*


   
SvaraCitera