Aviseringar
Rensa alla

Min kille undviker sex pga dålig kondis.


Uppenbarligen så är han inte material som duger till fortplaning och jag tycker inte man ska lura eller tvinga naturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja han vet om det men han behandlar ju dig som att du är dum. Det handlar inte om att klaga, det handlar om att tillsammans skapa ett fungerande sexliv.

hmm bra sagt där.. inte för att jag går runt och känner mej dum då låter han tro att jag tror på honom. Jag säger bara "ååh stackare" å låter det gå vidare.. då han bortförklarat sej allså.
Vi har ju ett fungerande sexliv.. bara lite mer sällan än vanligt. Lr ja.. plus att jag märker att han allra helst bara vill köra på snabbsex.. Men att när vi väl har långvarigt sex, så får vi ha väldigt många pauser, just för han ska hämta andan och "palla köra igen" lr vad man kallar det.

Sovande:

Kanske vet inte beror på vad han är för en slags kille,men det blir ju inte bättre av att du bara sitter och tittar på eller hur?

Jag tror jag skippar den biten om att "snacka med honom". Han är en macho kille.. dock väldigt känslig och snäll, men samtidigt är han den som vägrar gråta och gå på gym, för han tycker sånt är ytterst pinsamt. Om jag nu går fram till han å säger att jag vet alla hans bortförklaringar och.. det känns bara onödigt. Jag kan istället bara låtsas som att jag tror på hans bortförklaringar, men samtidigt börja pucha han till aktiviteter tillsammans med mej!??[smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Uppenbarligen så är han inte material som duger till fortplaning och jag tycker inte man ska lura eller tvinga naturen.

alternativt att han insett att han är homo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock så är den enda sport/erna som han verkligen gillar att utföra, dom två som jag HATAR mest... men ska jag allså vara beredd att offra mej för det iaf.. pucha honom till att dra ut med MEJ och utföra dom, var lr varannan dag.
Något att fundera på.
Det handlar allså om att jogga och cykla. Jag älskar att simma[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

jag tror på hans bortförklaringar, men samtidigt börja pucha han till aktiviteter tillsammans med mej!??[smile]

Testa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roslagsvatten AB:

alternativt att han insett att han är homo?

men.. jag vet ju redan orsakerna till att han ej vill ha sex. Det var inte det som var problemet.


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

alternativt att han insett att han är homo?

Är på väg att inse kanske?

oerfaren:

men.. jag vet ju redan orsakerna till att han ej vill ha sex. Det var inte det som var problemet.

oerfaren:

Under tiden programmet så märker jag hur han "gör det" på egen hand, i smyg.

Vad var det på TV. Eller vem var på TV...? [rolleyes]


   
SvaraCitera

oerfaren:

gasig mage,

I lol'd[bigsmile]


   
SvaraCitera

oerfaren:

Jag går in och myser med han 5min före mitt tvprogram börjar.
Vi båda hann bli lite småkåta.. han kollar på klockan å säger "vi hinner", jag säger nej.. tvn kallar.

Alltså.. du klagar på att han inte vill/orkar ha sex... men när han vill/orkar så dissar du honom för att se på tv? [tard]

oerfaren:

För han verkar verkligen vara i det skedet att han går bara upp mer å mer i vikt, och han tröstäter.. och orkar inte ta sej ut och träna (han har försökt 2-3 ggr).

Han kanske är deprimerad?


   
SvaraCitera

Han kan ju inte träna upp den om han inte gör någonting åt det. Eller så kan du ju rida honom/suga etc. Att han skulle slicka skulle ju inte hindras av konditionen.


   
SvaraCitera

börja motionera båda två, peppa varandra
laga nyttig mat
prata öppet om sex

=

profit

Fan vad less jag skulle bli om jag hade en partner som var för lat för att ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Alltså.. du klagar på att han inte vill/orkar ha sex... men när han vill/orkar så dissar du honom för att se på tv?

man kan ha sex när som helst på dygnet... bara för att jag vill gosa lite med min kille före mitt tv-program, han råkar bli kåt... måste jag då dissa ett tvprogram som jag väntat en hel vecka på att få se?? bara för att få knulla lite i 10min.
Sex är viktigt.. men jag är inte desperat efter att få knulla. Saken handlade mer om att istället för att vänta på mig, så runkade han.. å sen kom med en bortförklaring om gasig mage. Han får runka, jag stör mej inte på det, jag är bara rädd för han psyke när han känner för å ljuga.

gud va jag stör mej på det du nyss sa, mitt raka svar är istället för att jag ska behöva offra mina intressen, för att ha sex när HAN vill, när HAN får lust å ork... ska jag dissa hela mitt liv för att han har dålig ork å kondis menaru?? jäkla mansgris ;P

Nintendo:

Han kanske är deprimerad?

just det jag oxå är rädd för.

Harpyja:

Han kan ju inte träna upp den om han inte gör någonting åt det. Eller så kan du ju rida honom/suga etc. Att han skulle slicka skulle ju inte hindras av konditionen.

rider och suger gör jag redan.. dock så är vissa ställningar svåra pga mitt pmedel.. så ridningen blir oftast kortvargit pga skav.
Han borde helt enkelt börja träna.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Klorofyl:

börja motionera båda två, peppa varandra
laga nyttig mat
prata öppet om sex

jag tror att att prata om problemet skulle bara förvärra. Tror ej han vill erkänna att han mår dåligt över det och att det är ett problem för honom... så jag tänker låta honom forts med sina bortförklaringar, försöka locka honom lite till sex, men ett nej är ett nej.

Jag tränar redan, men jag tränar simning och på gym... bådadera HATAR han, och han vägrar sätta sin fot på såna ställen. Han vill göra saker självstädnigt, ute i naturen, vilket JAG hatar[shake] Men jag får kanske helt enkelt offra mej till att dra ut och jogga med han om det ska ske nån förändringar.... tvinga ut han helt enkelt. För han lyckas ju inte på egen hand har jag märkt. Han e soffpotatis[crazy]


   
SvaraCitera

oerfaren:

jag tror att att prata om problemet skulle bara förvärra

Men i helvete va?

Det är klart ni ska prata, god kommunikation osv.

oerfaren:

Han vill göra saker självstädnigt, ute i naturen, vilket JAG hatar[shake]

Du får väl offra dig och följa med honom då, om du ni vill att han ska gå ner i vikt, vilket är en rätt stor grej att kräva, men säkert bra för honom om han är i så dålig form att han inte orkar ha sex.

Ställer han upp på det kan du ju inte dessutom kräva att han ska göra det exakt som du vill.

Tycker du är orimlig nu.


   
SvaraCitera

oerfaren:

Saken handlade mer om att istället för att vänta på mig, så runkade han.. å sen kom med en bortförklaring om gasig mage. Han får runka, jag stör mej inte på det, jag är bara rädd för han psyke när han känner för å ljuga.

"Hon ser hellre på tv än har sex med mig, då kan jag lika gärna dra en runk"

Fast om du inte ska "anpassa" dig efter när han är kåt, varför ska han då vänta på dig? Det borde ju vara samma sak, eller hur? Han kan ju inte veta om du har lust efter ditt jätteviktiga tv-program?

Och med tanke på dina tidigare trådar så verkar du ju ha lite... problem med hans porrvanor och ni verkar inte ha någon vidare kommunikation när det det kommer till sex, då är det ju inte så så konstigt att han ger en annan förklaring.

oerfaren:

gud va jag stör mej på det du nyss sa, mitt raka svar är istället för att jag ska behöva offra mina intressen, för att ha sex när HAN vill, när HAN får lust å ork... ska jag dissa hela mitt liv för att han har dålig ork å kondis menaru?? jäkla mansgris ;P

Ska han vara kåt när DU vill och sexa när DU vill då eller? [rolleyes]

Du är vill inte ha sex när han vill - han väljer att runka
Han vill inte ha sex när du vill - du skapar en tråd om det på um [rolleyes]

Och menade du att jag är en mansgris? [party] Intressant tanke.


   
SvaraCitera

livet e hårt om man gillar glass


   
SvaraCitera